דרוגבה חשף: "סירבתי לאמן את צ'לסי, זה לא החזון שלי"

דידייה דרוגבה
דידייה דרוגבה | Francois Nel/Getty Images

חלוץ העבר אישר כי הבלוז פנו אליו אך נענו בשלילה: "התכניות שלי הרבה יותר גדולות מלהיות מאמן. אני רוצה לפתח את חוף השנהב". קריירה פוליטית: "לא בתכניות כרגע. אפשר לעזור למדינה שלך מבלי להיות הנשיא"

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

דידייה דרוגבה פרש מכדורגל בסוף שנת 2018, ומאז נראה כי הוא לא ממהר לחזור לדשא. בחודש שעבר פורסם שחלוץ העבר מתכוון להתמודד על תפקיד יו"ר ההתאחדות לכדורגל במולדתו חוף שנהב. היום (שישי) חשף החלוץ בראיון במדינתו כי צ'לסי הציעה לו את משרת המאמן, אך הוא נאלצה לקבל את סירובו בשל חזונו הגדול.

"הם רצו אותי, אבל משמרת מאמן לא מעניינת אותי כרגע" הבהיר דרוגבה. "אני מנהיג. החזון שלי גדול יותר מתפקיד על הקווים. מאמן יכול להשפיע על מועדון, אבל אני רוצה להשפיע על כל האומה". לאחרונה מונה שחקן העבר ליועץ בכיר בקונפדרציית הכדורגל של אפריקה.

"אני רוצה שנחשוב מחדש על הכדורגל ברמה המדינית, ונפתח אותו", המשיך דרוגבה, "יש כאן תקשורת, יש כאן הרבה כישרון ופוטנציאל שכלל לא מנוצלים". לא רחוק ממנו באפריקה, ניתן למצוא את ג'ורג' וואה, שחקן העבר מליבריה שהפך לנשיא המדינה. "אני לא חושב כרגע עע קריירה פוליטית שכזו. לא צריך להיות הנשיא של מדינתך כדי לעזור ולפתח אותה" סיכם דרוגבה.

דרוגבה במדי צ'לסי.
דרוגבה במדי צ'לסי. "רוצה להשפיע על אומה שלמה" (Photo by Scott Heavey/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי