אלי דסה נפרד: "ההצעה של מכבי הייתה הוגנת, אפילו נדיבה"

אלי דסה
אלי דסה | דני מרון

אחרי שחתם בוויטסה ארנהיים, המגן סיפר בפוסט מרגש: "היו כאלה שחישבו סכומים עבורי, שכעסו כאשר אמרתי לא, אבל הצבתי לעצמי אתגר ואני אפילו מוכן להפסיד עליו לא מעט". חבריו לקבוצה מיהרו להגיב: "צמרמורת אלי"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)
יממה לאחר שחתם בשורות ויטסה ארנהיים ההולנדית, אלי דסה נפרד הערב (שלישי) ממכבי תל אביב בפוסט מרגש בעמוד האינסטגרם שלו ושפך אור על הסיבות שהובילו אותו לעזוב.


דסה פתח את דבריו: "היה לי טוב. הכי טוב שאפשר. אולי כמעט הכי טוב. ארבע שנים במועדון שמקצועיות היא הסמל הכי גדול שלו. אוהדים שעוטפים אותך באהבה, חדר הלבשה מאוחד, מיוחד ומאחד, חברים בלב ובנפש, אתגרים מקצועיים שהושגו אחד אחרי השני ברשימת החלומות שמכין לעצמו כל שחקן כדורגל: שלב הבתים בליגת האלופות, פעמיים שלב הבתים בליגה האירופית, כמעט גביע המדינה פעמיים ואליפות היסטורית. המסע מבחינתי הושלם. הרגשתי שלם, הרגשתי מוכן. עכשיו נשאר עוד חלום אחד, לצאת לחו"ל. 

"כאדם, כשחקן, זה האתגר שהצבתי לעצמי והוא מקצועי ואנושי נטו. לא קשור לכסף, ואני אפילו מוכן להפסיד עליו לא מעט. אל תגלו לחבר'ה מהולנד. כי הרווח עצום. היו כאלה שחישבו סכומים עבורי, שכעסו כאשר אמרתי "לא", ששמחו לאיד כשחתמתי בוויטסה ההולנדית עבור סכום פחות. בעיקר אלה שלא מכירים אותי. ההצעה של מכבי הייתה הוגנת, נדיבה אפילו, אבל הלב רצה לצאת למסע נוסף. כזה שדבר אינו מובטח בו, כזה שרבים שואפים לו ורבים אחרים חוששים ממנו. גם אני. קצת. בכל זאת, לא פשוט לעזוב בית חם ואוהב, בית שאומר לך בכל רגע, "תישאר", בית שיודע לטפח, שתומך ברגעים לא פשוטים, שמח איתך ושמח עבורך, בית בצבעים אהובים של צהוב-כחול. את הסוף הזה אני לא אאפשר לאף אחד לקלקל. גם לא את ההתחלה החדשה.


מכבי תל אביב הפכה אותי לשחקן איכותי יותר, לאדם טוב יותר, דרכה הפכתי לשחקן מוביל בנבחרת ישראל ולא מעט בזכותה מתאפשר לי לעמוד מול המראה ולומר לעצמי – אני מוכן. האוהדות והאוהדים לעולם יהיו זיכרון נפלא. השירים, מילות העידוד, מפגני התמיכה, את כל אלה אני אורז איתי לתחנה הבאה, באמונה שלמה כי הם יסייעו לי גם בה. תודה. להתראות", סיכם דסה.


שחקני מכבי תל אביב מיהרו להגיב. דור מיכה: "צמרמורת אלי. אני אוהב אותך. בטוח שתביא לנו ים של כבוד וגאווה מעבר לים". אבי ריקן: "ריגשת מלך! המון בהצלחה. תמשיך להיות מי שאתה ולהצליח. אוהב". עומר אצילי: "ריגשת מלך. בטוח שתכבוש את אירופה". ג'ורדי קרויף כתב: "בהצלחה בצעד הבא אלי". טל בן חיים החלוץ: "בהצלחה אהוב ומוכשר שלי". תומר חמד: "אתה בהחלט ראוי לחוויה הזאת. תהנה מכל רגע אח. מאמיך בך". מהעמוד הרשמי של מכבי תל אביב נכתב: "אלי, אלי דסה עולה! בהצלחה".
 
 

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

היה לי טוב.הכי טוב שאפשר.אולי כמעט הכי טוב. ארבע שנים במועדון שמקצועיות היא הסמל הכי גדול שלו. אוהדים שעוטפים אותך באהבה,חדר הלבשה מאוחד,מיוחד ומאחד, חברים בלב ובנפש, אתגרים מקצועיים שהושגו אחד אחרי השני ברשימת החלומות שמכין לעצמו כל שחקן כדורגל: שלב הבתים בליגת האלופות, פעמיים שלב הבתים בליגה האירופית, כמעט גביע המדינה פעמיים ואליפות היסטורית. המסע מבחינתי הושלם. הרגשתי שלם, הרגשתי מוכן. עכשיו נשאר עוד חלום אחד, לצאת לחו"ל. כאדם, כשחקן. זה האתגר שהצבתי לעצמי והוא מקצועי ואנושי נטו. לא קשור לכסף, ואני אפילו מוכן להפסיד עליו לא מעט. אל תגלו לחבר'ה מהולנד . כי הרווח עצום. היו כאלה שחישבו סכומים עבורי, שכעסו כאשר אמרתי "לא", ששמחו לאיד כשחתמתי בוויטסה ההולנדית עבור סכום פחות. בעיקר אלה שלא מכירים אותי. ההצעה של מכבי הייתה הוגנת, נדיבה אפילו, אבל הלב רצה לצאת למסע נוסף. כזה שדבר אינו מובטח בו, כזה שרבים שואפים לו ורבים אחרים חוששים ממנו. גם אני. קצת. בכל זאת, לא פשוט לעזוב בית חם ואוהב, בית שאומר לך בכל רגע, "תישאר", בית שיודע לטפח, שתומך ברגעים לא פשוטים, שמח איתך ושמח עבורך, בית בצבעים אהובים של צהוב-כחול. את הסוף הזה אני לא אאפשר לאף אחד לקלקל. גם לא את ההתחלה החדשה. מכבי תל אביב הפכה אותי לשחקן איכותי יותר, לאדם טוב יותר, דרכה הפכתי לשחקן מוביל בנבחרת ישראל ולא מעט בזכותה מתאפשר לי לעמוד מול המראה ולומר לעצמי- אני מוכן. האוהדות והאוהדים לעולם יהיו זכרון נפלא. השירים, מילות העידוד, מפגני התמיכה, את כל אלה אני אורז איתי לתחנה הבאה, באמונה שלמה כי הם יסייעו לי גם בה. תודה.להתראות.

A post shared by Football Player ⚽️ (@eli_dasa2) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי