קוסטה: "החלום של גריזמן היה לשחק עם מסי וזו זכותו"

דייגו קוסטה, אנטואן גריזמן
דייגו קוסטה, אנטואן גריזמן | FRANCK FIFE/AFP/Getty Images

חלוץ אתלטיקו דיבר על הצרפתי: "לא ניסיתי לשכנע אותו להישאר. העזיבה שלו הייתה שקטה ומכובדת, גם אני הרגשתי אחרי האליפות שאני צריך לעזוב". על כדור הזהב: "אין ספק שהוא היה ראוי". וגם: סימאונה והקהל

(גודל טקסט)
בקיץ האחרון, לאחר סאגה ארוכה ומתישה, אנטואן גריזמן עזב את אתלטיקו מדריד לטובת ברצלונה. זה לא סוד שבקבוצה נפרדו מהחלוץ הצרפתי בטעם מר לאחר חמש עונות גדולות. אלא שאם תשאלו את דייגו קוסטה, שהיה שותפו לחוד של גריזמן בעיקר בחצי השני של עונת 2017/18 והביא לפריחתו – זה ממש לא נכון. קוסטה התראיין לערוץ היוטיוב: "'What a Game!" ושיבח את הצרפתי.


קוסטה אמר: "לא ניסיתי לשכנע אותו להישאר. אנחנו יכולים לומר שאנחנו עצובים שהוא עזב כי הוא היה שחקן חשוב אבל אנחנו שמחים בשבילו כי זה מה שהוא רצה. ככל אדם צריך לחוות דברים שונים. הוא זכה במונדיאל. אני עזבתי את אתלטיקו לאחר הזכייה באליפות ב-2014. כשהרגשתי שאני צריך ללכת – עזבתי הכל והלכתי לצ'לסי. הייתי שמח שם. כששחקן עוזב זה לא אומר שהוא היה כפוי טובה כלפי המועדון. פשוט הגיע הזמן בו הוא רצה חוויה חדשה. לטעמי הוא עזב בצורה שקטה ומכובדת. הוא מעולם לא החמיץ אף אימון. אי אפשר להגיד עליו שום דבר רע".


החלום של גריזמן: "הוא רצה משהו חדש וברצלונה הייתה אופציה טובה. הוא תמיד העניק הרבה שמחה לחדר ההלבשה ואני בטוח שהוא לא ייאבד את זה. הוא אדם מאושר. החלום שלו היה לשחק עם ליאו מסי וגם עם לואיס סוארס. ברור שהוא רוצה להיות גם שם שחקן חשוב".




ראוי לכדור הזהב: "זה מאוד יחסי. אנחנו יודעים איך הבחירות האלה מתרחשות. אנחנו יודעים שליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו נמצאים תמיד למטה. אבל אם יש לך עונה נהדרת ואתה זוכה בתארים אז לגיטימי שהוא ירצה לזכות, אבל גם להיות בין שלושת הראשונים זה טוב". ב-2017/18, כזכור, גריזמן זכה עם אתלטיקו בגביע אופ"א וכמובן במונדיאל.


לסיום התייחס גם לאתלטיקו: "זו תחושה של תשוקה אדירה, של מאבק וקשיים, של סבל – זה מה שאנחנו מזוהים איתו. חזרתי בזכות דייגו סימאונה, הוא העביר את האנרגיה שהייתי חייב. למעט מאוד קבוצות יש קהל מדהים כמו של אתלטיקו, זו רמה אחרת". החלוץ ששב לאחר עונש השעייה ארוך מאוד, זכר לכרטיס האדום מול ברצלונה בעונה הבאה – מחכה לשער בכורה העונה ויקווה לעמוד בציפיות.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי