בקשותיו של מאור בוזגלו לפיצול סעדים ולקבל נימוק מהבקרה סורבו

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | עומרי שטיין

פרסום ראשון: כשבועיים לאחר ששב לאימוני הפועל ת"א במקביל לתביעה שהגיש, התבשר הקשר כי לא יזכה להסברים מדוע לא ייעשה שימוש בבטוחות שהפקיד המועדון כדי לשלם את שכרו המוקפא

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

המאבק בין מאור בוזגלו להפועל תל אביב עולה שלב. כמעט שבועיים לאחר שמאור בוזגלו שב לאימוני הפועל תל אביב במקביל לבוררות בין הצדדים כחלק מהתביעה שהגיש המועדון על סך שני מיליון שקלים, התבשר הבוקר (שלישי) הקשר כי שתי בקשות שהגיש ביממה האחרונה נדחו על הסף.

תחילה, בוזגלו ביקש מהבורר עמיאל תגר בקשה לפיצול סעדים, משמע שיותר לו להגיש תביעות נוספות נגד המועדון וארבעת הבעלים, אולם בקשה זו נדחתה על הסף.

במקביל, בוזגלו פנה גם לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל בבקשה נגד הפועל תל אביב והבקרה התקציבית במטרה לקבל את כל המסמכים ונימוק מדוע הבקרה לא תשלם את שכרו המוקפא מתוך הבטוחות שהפקידה הפועל תל אביב בעונה שעברה, אלא שגם אמנון סטרשנוב, נשיא בית הדין של ההתאחדות לכדורגל, סירב לבקשה זו.

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | דוברות הפועל תל אביב

"לא ברורה לי כלל הפנייה לבית הדין העליון כאשר הסכסוך מתברר בהליך בוררות שנפתח בעקבות כתב תביעה שהגיש המבקש, מר בוזגלו", כתב סטרשנוב בהחלטתו, "המבקש רשאי לפנות לבורר לגילוי מסמכים או בכל בקשה אחרת, כאשר לו ורק לו הסכמות לדון בבקשה. הבקשה נדחית". את הפועל תל אביב מייצג פרקליט המועדון עורך דין משה בן דת ואילו את מאור בוזגלו מייצג עורך דין שי אליאס.

ולעניין אחר: הבוקר הבהירה פיפ"א להתאחדות כדורגל כי אין בכוונתה להתערב בהחלטת ה-CAS בתביעת המאמן הספרדי ססאר מנדיונדו, שהגיש תביעה בגובה 2.5 מיליון דולר נגד הפועל תל אביב. פיפ"א אישרה כי כבר לפני שנה הבהירה שאין בכוונתה להתערב בהחלטת בית הדין הגבוה לערעורי ספורט וכעת הודיעה על כך רשמית גם לאנשי הבקרה התקציבית וההתאחדות לכדורגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי