ממשיכה לטייל: 73:89 לארצות הברית, שהדיחה את ברזיל

קמבה ווקר
קמבה ווקר | Lintao Zhang/Getty Images

אלופת העולם רשמה ניצחון חמישי במונדובאסקט והבטיחה כי צ'כיה של ננו גינזבורג תעלה יחד איתה לרבע הגמר. קמבה ווקר ומיילס טרנר הובילו את הקלעים עם 16 נקודות כל אחד. בשלב הבא: צרפת מחכה

(גודל טקסט)
העובדה שיוון ניצחה את צ'כיה מוקדם יותר היום (שני) עזרה לנבחרת ברזיל, שהתייצבה למפגש עם ארצות הברית הבלתי מנוצחת כשהיא חייבת להדהים ולנצח אותה כדי לעלות לרבע הגמר, אך לפחות נחסכה ממנה החובה לעשות זאת בהפרש של 22 נקודות ומעלה כפי שהפרש הסלים בבית 11 קבע בתחילת היום. במשך מחצית אחת הדרום אמריקאים עוד היו בתמונה, אבל ב-20 הדקות הבאות חניכיו של גרג פופוביץ' שטפו את המגרש בדרך לניצחון החמישי שלהם בטורניר, שהדיח סופית את ברזיל.


ג'ייסון טייטום המשיך להיעדר בשורות האמריקאים בעקבות פציעה, בעוד קמבה ווקר שהיה בספק בגלל מחלה, עלה בסופו של דבר וגם סיים כקלע המוביל בנבחרתו יחד עם מיילס טרנר. ארצות הברית שמרה על טווח ביטחון שנע סביב חמש נקודות הפרש לאורך החצי הראשון של המשחק. בין סיום הרבע השלישי לתחילת הרביעי, אלופת העולם עשתה את הבריחה שהבטיחה לה את הניצחון, עם שלשות של מידלטון, סמארט והאריס.


ווקר וטרנר קלעו 16 נקודות כל אחד, ג'יילן בראון הוסיף 11 והאריסון בארנס 10. את קלעי ברזיל הוביל ויטור בניטה עם 21, ליאנדרו בארבוסה ואנדרסון ורז'או נפרדו ממה שכנראה הייתה אליפות העולם האחרונה שלהם עם 14 נקודות כל אחד. בשלב הבא יחכה לארצות הברית האתגר הכי משמעותי עד כה בטורניר: נבחרת צרפת.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי