ויירה לפני הפועל ב"ש: "נצטרך להיזהר מז'וסואה, ההרכב החזק ביותר יעלה"

פטריק ויירה | YANN COATSALIOU / Contributor

הדרומיים ייפגשו בחמישי את ניס בליגה האירופית (22:00, ישיר בספורט2), המאמן ואגדת העבר החמיא לפורטוגלי: "הוא שחקן שמכריע משחקים". על היריבה מישראל: "למדנו את שיטת המשחק שלה. יודעים שיהיה קשה מאוד נגדה"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תפגוש מחר (חמישי) את ניס במסגרת המחזור השני של הליגה האירופית (22:00, שידור ישיר בספורט2) ולאחר הניצחון על סלביה פראג במשחק הראשון, החניכים של יוסי אבוקסיס ינסו לגבור על הקבוצה המדורגת חמישית בליגה הצרפתית.

לקראת המשחק, מאמן ניס ואגדת העבר פטריק ויירה דיבר במסיבת העיתונאים ואמר: "עקבנו אחרי הפועל באר שבע ואנחנו מכירים אותה. למדנו את צורת המשחק, זו קבוצה שמשחקת עם הרבה לחץ גבוה. נצטרך להיזהר במיוחד מז'וסואה. הוא שחקן שמכריע משחקים. אנחנו מודעים לכך שיהיה משחק קשה, אבל נתמודד עם זה"

"אם נתחיל את המשחק עם הרבה אנרגיות, אני מאמין שזה גם יהיה המפתח שלנו לניצחון". הקבוצה של קשר העבר פגשה במחזור הראשון את באייר לברקוזן, במשחק בו היא הובסה 6:2. לאחר מכן ניס הציגה משחק הרבה יותר בליגה כאשר סיימה ב-1:1 נגד ליל.

ויירה. "מודעים לזה שיהיה משחק קשה, נצטרך להיזהר מז'וסואה" | Pascal Della Zuana/Icon Sport via Getty Images

"בכל המשחק הרצון הוא לנצח. הרצון הוא לשחק באותה תשוקה שהייתה לנו במשחק נגד ליל. אנחנו ננסה לנצח את המשחק. לקראת ההתמודדות מחר תהיה תחרות גדולה בקרב השחקנים, בגלל שכולם בריאים וכולם זמינים למשחק. אפתח בהרכב החזק ביותר שלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי