בדרך לעוד תואר? דודי סלע העפיל לגמר הטורניר בקאסי

דודי סלע
דודי סלע | AFP

הטניסאי הישראלי, המדורג 166 בעולם, ניצח 3:6, 2:6 את הצ'כי לוקאש רוסול בתוך 59 דקות בלבד בחצי הגמר. יפגוש בגמר את ג'ו ווילפריד צונגה (65), לשעבר מקום חמישי בעולם, שגבר על מיקאל יימר (107)

(גודל טקסט)

הטניסאי הישראלי דודי סלע, שהפסיד בסיבוב הראשון של המוקדמות באליפות הפתוחה של ארצות הברית, משחק בטורניר הצ'אלנג'ר בקאסי שבצרפת והיום (שבת) הוא העפיל לגמר הטורניר אחרי 3:6, 2:6 מהיר וקליל על הצ'כי לוקאש רוסול בתוך 59 דקות בלבד.

סלע, שעבר תקופה לא מוצלחת במיוחד, רוצה להעניק לעצמו תואר שני ב-2019 אחרי ניצחונו בליטל רוק בארה"ב. בשניים משלושת הגמרים אליהם העפיל סלע השנה הוא הפסיד, וכעת הוא מקבל הזדמנות להעלות את מקומו בדירוג העולמי. כיום מדורג סלע במקום ה-166 בעולם.

רוסול מדורג מעליו (152 בעולם) והישראלי הציג טניס טוב ומלא ביטחון. בגמר מחכה לו הצרפתי ג'ו ווילפריד צונגה (65), שניצח 5:7, 6:7 את מיקאל יימר (107). צונגה, לשעבר מקום חמישי בעולם, כבר היה בפיגור 3:0 במערכה השנייה אבל הצליח לחזור עם משחק לוחמני, השיג שבירה וכפה שובר שוויון בו ניצח ולא הזדקק למערכה השלישית. הגמר ייערך מחר בצהריים.

לא רק סלע הביא כבוד לטניס הישראלי: ישי עוליאל ולינה גלושקו העפילו לגמרים בפיוצ'רים לגברים ולנשים בסג'ור. עוליאל העפיל לגמר שני ברציפות, אחרי הזכייה ביום ראשון האחרון בקרית שמונה, כשגבר 4:6, 6:3 ו-3:6 על המדורג ראשון בטורניר ג'ק דרייפר מבריטניה, וישחק בגמר מחר נגד ג'ורג'יו ריצה האיטלקי שהדיח את יאיר סרוק הישראלי בשלוש מערכות. סרוק, שקיבל כרטיס חופשי לטורניר, ניצח 4:6 במערכה הראשונה, אבל נוצח 6:4 ו-6:2 בשתיים הבאות. עבור עוליאל, שגבר על דרייפר בגמר ביום ראשון האחרון, זהו ניצחון תשיעי ברציפות.

גלושקו העפילה לגמר הנשים לאחר 1:6 1:6 על שלי ברזניאק בדרבי ישראלי ותפגוש מחר את שאנל סימונדס מדרום אפריקה שגברה 6:7 ו-3:6 על אליסיה בארנט הבריטית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי