ואן דייק: "השופט שרק לפנדל כי הוא רצה להפוך את המשחק למעניין"

וירג'יל ואן דייק
וירג'יל ואן דייק | Alex Grimm/Bongarts/Getty Images

הבלם ההולנדי תקף את ארטור סוארס דיאס לאור הפסיקה הגבולית במצב של 1:2: "על זה שורקים? הוא אפילו לא ראה שהכדור נפל על ידו של דה ליכט". רונאלד קומאן הוסיף: "היה ערב נהדר, האמנו אחד בשני"

(גודל טקסט)

הולנד עשתה אמש (שישי) את הבלתי ייאמן כאשר כבשה רביעייה ראשונה נגד גרמניה במשחק ראשונה והביסה 2:4 את המאנשאפט בהמבורג. חבורתו של יואכים לב אמנם הובילה כבר בדקה התשיעית, אך הערב היה כתום לחלוטין עם משחק נהדר של חבורתו של רונאלד קומאן שצמצמה את הפער מהמקום השני לשלוש נקודות.

למרות הניצחון הגדול, הבלם ההולנדי וירג'יל ואן דייק מתח ביקורת על השופטים בתום המשחק בעקבות הפנדל הגבולי שקיבלה גרמניה: "הגיע לנו להשוות וגם אחרי זה הפכנו את התוצאה, אבל השופט רצה להפוך את המשחק שוב למעניין. על זה שורקים? הוא אפילו לא ראה שהכדור נפל על היד שלו (מתייס דה ליכט)".

"עדיין המשכנו להאמין, שיחקנו כדורגל טוב ואפילו שלטנו במשחק. אנחנו הופתענו מההתפרקות שלהם וזה היה רגע חשוב מאוד עבורנו, יש לי אמונה בנבחרת הזאת".


"יש אמונה בנבחרת הזאת" (Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images)

המאמן רונאלד קומאן הוסיף: "היה ערב נהדר, ניצחנו 2:4 קבוצה שהיה ראויה גם לניצחון. היה שהם הובילו 0:1, הם היו גם יכולים להכפיל את היתרון. אך נאבקנו לשחק את המשחק שלנו. יש פה נבחרת נהדרת השחקנים נהנו מהערב הזה, אבל כעת צריך להתכונן למשחק נגד אסטוניה ביום שני".

על שני החילופים המוקדמים של הולנד אמר קואמן: "אנחנו שעלינו לקחת סיכונים ואוסר להיתקע. היה לנו אמונה אחד בשני ואני שמח שזה נגמר כך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי