ארצות הברית הביסה את יפן 45:98 ושמרה על מאזן מושלם

ג'יילן בראון
ג'יילן בראון | HECTOR RETAMAL/AFP/Getty Images

בניגוד למשחק הדרמטי נגד טורקיה, הפעם חניכיו של גרג פופוביץ' לא התקשו וטיילו לניצחון שלישי באליפות העולם בכדורסל. ג'יילן בראון הוביל עם 20 נקודות, קמבה ווקר הוסיף 15

(גודל טקסט)

סביר להניח שהניצחון הדחוק על פני טורקיה, שהושג עם הרבה מאוד עזרה של היריבה, ערער מעט את הביטחון של נבחרת ארצות הברית. אז היום (חמישי) חניכיו של גרג פופוביץ' ניצלו את חולשתה של היריבה יפן כדי להרים את המורל בחזרה ודרסו אותה ללא רחמים 45:98.

אלופת העולם חסרה את ג'ייסון טייטום הפצוע, שצפוי להחמיץ גם את המשחק נגד יוון בפתיחת שלב הבתים השני וייבדק שוב לאחריו, אבל לא התגעגעה אליו יותר מדי. המשחק נגמר למעשה כבר ברבע הראשון, שבו האמריקאים החזיקו את נבחרתו של חוליו לאמאס על תשע נקודות. מאותו שלב "פופ" ניצל את ההזדמנות על מנת לחלק את הדקות ואת העומס, כאשר אף שחקן בשורות ארצות הברית לא שותף ליותר מ-23 דקות.

אם בכל זאת יחפשו במחנה האמריקאי סיבה לדאגה, הם יוכלו למצוא אותה בתוצאת הרבע האחרון, שנגמר ב-14:14. אמנם המנצחת הורידה את הרגל מהגז באופן טבעי בדקות הסיום ולא שיתפה את שחקניה המובילים, אבל גם בחמישייה הכי חלשה שלה היא אמורה להביס יריבה כמו יפן. ג'יילן בראון הוביל את הקלעים של ארצות הברית עם 20 נקודות, קמבה ווקר תרם 15 ושמונה אסיסטים, האריסון בארנס הוסיף 14. בצד האסיאתי, יודאי באבה סיים כקלע הבולט עם 18.

גרג פופוביץ' ללא הפסדים במונדובאסקט, בינתיים. (Lintao Zhang/Getty Images)
גרג פופוביץ' ללא הפסדים במונדובאסקט, בינתיים. (Lintao Zhang/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי