זיקרי מבוקש גם על ידי ק"ש, שממתינה לקארצב ולגורפינקל

רועי זיקרי
רועי זיקרי | אריאל שלום

המועדון הצפוני יגיש בקרוב הצעה כספית לחלוץ, שאינו נמצא בתוכניות של הפועל ת"א ומחוזר גם על ידי הפועל חדרה. המאמן מסאי דגו לשחקניו: "נצטרך לעבוד יותר קשה". הקבוצה ניצחה 0:2 את אום אל פאחם במשחק אימון

(גודל טקסט)

תחושות קשות בקריית שמונה לאחר ההפסד הביתי 3:1 להפועל כפר סבא, שהוציא את הקבוצה הצפונית לפגרת הנבחרות עם אפס נקודות מתוך שש אפשריות. "אנחנו צריכים לעבוד הרבה יותר קשה", אמר בקצרה המאמן מסאי דגו לשחקניו. הערב (רביעי) ערכה קריית שמונה משחק אימון מול הפועל אום אל פאחם מהליגה הלאומית וניצחה 0:2 משערים של יואל אבוחצירא ואיאד אבו עביד.

סמאול בראון, שנפצע במשחק נגד כפר סבא, התלונן על כאבים בקרסול והוא ינוח בימים הקרובים ורק במהלך השבוע הבא יתברר האם הוא כשיר למשחק הליגה נגד מכבי חיפה.

במקביל, בקריית שמונה רוצים להתחזק בשחקן ישראלי אחד לפחות ומחכים להחלטות של מכבי תל אביב ומכבי חיפה בנוגע לעדן קארצב וליהב גורפינקל בהתאמה. בנוסף, בימים האחרונים המועדון הצפוני הביע עניין ברועי זיקרי, שקיבל הודעה ממאמן הפועל תל אביב ניסו אביטן כי הוא אינו נמצא בתוכניות לעונה הקרובה. גם הפועל חדרה, כזכור, רוצה את החלוץ ובקריית שמונה מתכוונים להגיש לשחקן הצעה כספית.


קריית שמונה הצטרפה למירוץ. רועי זיקרי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי