ניר לוין: "אלי דסה מוכן לשחק בנבחרת, הוא השקיע באימונים"

אלי דסה
אלי דסה | אודי ציטיאט

מאמן הנבחרת הצעירה, שתפגוש בעוד שבוע את קזחסטן, דיבר על המגן שהתאמן אצלו: "הוא ניגש אליי וביקש לשחק כמה שיותר". על היריבה: "יהיה משחק חוץ קשה, הם נבחרת עם אופי". אור דסה: "היה כיף להתאמן עם אח שלי"

(גודל טקסט)

לא רק הנבחרת הבוגרת נמצאת בהכנות לקראת קמפיין אירופי. הנבחרת הצעירה תפתח בעוד כשבוע את מוקדמות היורו עד גיל 21 עם משחק חוץ בקזחסטן, והמאמן ניר לוין יודע שהמשימה להעפיל לאליפות אירופה תהיה קשה.

לוין אמר לקראת המשחק: "משחק באסטנה הוא משחק חוץ קשה, בטח כשזה משחק ראשון שלנו כשקזחסטן כבר אחרי שני משחקים שהם ניצחו בהם. ראיתי אותם נגד מונטנגרו כשהם ניצחו בשניות הסיום אז זאת נבחרת עם אופי ונחישות, איכותית שבלי שום ספק יהיה לנו מאבק קשה איתה. אבל יש לנו שחקנים טובים שמקבלים הזדמנויות בליגת העל, ומתאמנים בהתלהבות גדולה. אני מאמין בשחקנים לקראת המשחק הזה ולקראת המשך הקמפיין".

רוב הסגל חדש: "חלק מהשחקנים הם פנים ישנות שהיו בקמפיין הקודם עם מרקו בלבול, בקמפיין הזה יש לנו כמה שחקנים צעירים, חלקם היו איתנו בנבחרת הנוער. זה שילוב של שחקנים על פי יכולת המשחק שלהם, על פי הדקות שהם מקבלים בליגת העל או בלאומית. בסך הכל הסגל נראה טוב. אנחנו שמחים שרז שלמה, שהוא חלק מסגל הצעירה, כבר חלק מנבחרת הבוגרים. כך היה עם אילון אלמוג ביוני כשאנחנו היינו באוקראינה. אנחנו שואפים להופעות טובות ולהישגים, אבל בסופו של דבר התפקיד שלנו הוא לקדם שחקנים ולהכשיר אותם לנבחרת הבוגרת".

לוין.

המטרות לקמפיין: "השאיפה שלנו היא להגיע הכי גבוה שאפשר. אליפות אירופה תהיה עם 16 מדינות ולא 12, זה אומר שיש קצת יותר הזדמנות מאשר מקודם, אבל עדיין ספרד בבית שלנו ונחשבת לנבחרת הכי איכותית. ננסה להתמודד בצורה טובה וראויה".

"נתכונן משחק משחק, זה קמפיין שנמשך יותר משנה אז צריך להתמקד במשחק אחד. זה מה שנעשה נגד קזחסטן ונקווה לטוב ביותר".

על אלי דסה, שהתאמן עם הצעירה: "מבחינתי אלי דסה מוכן לשני המשחקים בנבחרת הבוגרת, עשינו משחק אימון של הצעירה נגד נבחרת הנוער, אלי ניגש אליי לפני המשחק וביקש לשחק את כולו כי הוא ידע שחסרות לו דקות משחק והוא באמת השקיע. הוא גם התאמן איתנו שבוע לפני כן, הוא גם באימוני הקבוצה. אני ביקשתי אישור מההתאחדות להביא אותו כחריג, אבל לא קיבלתי אז אני מאחל לו בהצלחה בנבחרת הבוגרת".

אור דסה:
אור דסה: "הרבה שחקנים צעירים מקבלים דקות בליגה, זה משהו שלא קרה בעבר" (אודי ציטיאט)

קזחסטן תפגוש את ספרד לפני ישראל: "המשחק של קזחסטן נגד ספרד הוא ביום שישי, אז אנחנו נצפה בו ונבחן את היריבה שלנו ארבעה ימים לפני שהיא תשחק".

הקשר אור דסה הוסיף: "תמיד כיף להתחיל קמפיין חדש, יש שאיפות, מטרות, רוצים להגשים חלומות. קשה לנו להתסכל רחוק מדי כי יהיה לנו קמפיין ארוך, זה קמפיין של שנה וחצי. המטרה היא להגיע כמה שיותר רחוק ולנצח כמה שיותר משחקים, נראה מה הלאה".

הרבה שחקנים צעירים מקבלים דקות בליגה: "זה לא משהו שקרה בשנים הקודמות, רואים הרבה שחקנים שמקבלים הזדמנויות ומוכיחים אותן עם שערים, מקווה שזה יעזור לנו ויעזור לנבחרת הבוגרת בעתיד".

התאמן לצד אחיו: "היה כיף להתאמן עם אלי, תמיד רציתי לשחק איתו ביחד. אח שלי בכושר טוב למרות שהוא לא נמצא באף קבוצה. הוא נראה טוב ונותן הכל באימונים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי