חזרה לצמרת: פריז סן ז'רמן במקום הראשון לאחר 0:2 על מץ

שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים
שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים | JEAN-CHRISTOPHE VERHAEGEN/AFP/Getty Images

אחרי ההפסד במחזור הפתיחה, קבוצת המיליארדים רשמה ניצחון שלישי ברציפות על הקבוצה הבינונית ועקפה את ליון וראן. די מריה (11 בפנדל) וצ'ופו מוטינג (43) נתנו עוד שלוש נקודות לטוכל, שיפגוש את ריאל בספמטבר

(גודל טקסט)

המחזור הרביעי בליגה הצרפתית יצא לדרך היום (שישי) עם משחק אחד, בו האלופה המכהנת פריז סן ז'רמן קיוותה לחזור לצמרת כשהתארחה אצל מץ, ועשתה זאת עם ניצחון 0:2 קל. למעשה, עד שליון תשחק מחר נגד בורדו, הפריזאים כרגע במקום הראשון בליגה.

פ.ס.ז', שרק השבוע גילתה כי תפגוש את ריאל מדריד בשלב הבתים של ליגת האלופות, לא התקשתה נגד המארחת שפתחה את העונה עם תיקו, ניצחון והפסד. פריז תקפה מהפתיחה ובדקה ה-11 ממאדו פופאנה עצר התקפה אחת שלם עם עבירה בתוך הרחבה. השופט שלח את די מריה לנקודה הלבנה והארגנטינאי הבקיע – כשכדור נשלח מהיציע לדשא שנייה אחרי הבעיטה שלו, וכמעט מפריע למהלך המשחק.

השחקנים של טוכל המשיכו לשלוט, ובדקה ה-43 קיבלו בעיטה חופשית אותה הגביה מרקו וראטי לתוך הרחבה – ואריק צ'ופו מוטינג נגח את הכדור פנימה. האוהדים של מץ הגיבו באבוקות ורימוני עשן, אבל המשחק המשיך ועל הדשא הקבוצה שלהם לא נראתה כל כך אנרגטית. רק לקראת הסיום ניסו שחקני המארחת להשיג שער מצמק, אך ללא הצלחה. פ.ס.ז' רשמה ניצחון תשיעי ברציפות במפגשים נגד היריבה החלשה, לה לא הפסידה מאז 2006.

איטליה: שער דרמטי נתן ניצחון לבולוניה
המחזור השני בסרייה A יצא היום (שישי) לדרך כשבולוניה ניצחה 0:1 את שכנתה ספאל בדרבי צפוני שנגמר בצורה דרמטית מאוד. המשחק כולו היה בשליטתם של המקומיים, שעלו עם גארי מדל בהרכב, למרות שחתם בשורות המועדון רק לפני יום אחד בלבד. לאחר רצף החמצות אדירות, בתוספת הצלות נפלאות של שוערה של ספאל אטריט ברישה, שער הניצחון הושג עמוק בתוך תוספת הזמן כשרוברטו סוריאנו האיטלקי עלה גבוה לכדור ששלח ריקרדו אורסוליני והעניק לקבוצתו את שלוש הנקודות היקרות. 0:1 לבולוניה בסיום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי