יחזקאל לא הורשה להתאמן עם אשדוד, תירם בספק נגד הפועל ת"א

שגיב יחזקאל
שגיב יחזקאל | דני מרון

במועדון לא אהבו את ההתנהלות של שחקן ההתקפה והוא יזמין את קבוצתו לארוחת בוקר, בריהון שבעט בבקבוק בעת חילופו במחזור הקודם, יתרום מאות שקלים לקופת השחקנים. טרם התקבלה החלטה אם לכלול את הבלם בסגל

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

לאחר התיקו נגד הפועל חדרה, מ.ס. אשדוד תארח באצטדיון הי"א את הפועל תל אביב (17:45 שידור ישיר בספורט4). מאמן הקבוצה רוני אוואט לא יעמוד על הקווים בשל פסיקתו של בית הדין בעקבות דבריו נגד השופט במשחק גביע הטוטו נגד בני יהודה ובמקומו ינהל עוזרו משה אוחיון.

שחקן ההתקפה שגיב יחזקאל לא הורשה להתאמן אתמול עם הקבוצה, לאחר התנהלות לא תקינה של השחקן, לאור בקשה של הצוות המקצועי לשפר את יכולתו ודין דוד מועמד לפתוח במקומו. בעקבות כך יזמין החלוץ את הקבוצה לארוחת בוקר.

בנוסף לכך, שחקן ההתקפה יעקב בריהון שבעט בבקבוק לאחר שהוחלף במחזור הקודם, יתרום סכום של מכה מאות שקלים לקופת השחקנים. בלם הרכש דודי תירם בספק למשחק בשל העובדה שלא קיים אימונים וההחלטה האם לרשום אותו תתקבל מחר בבוקר. המגן סמואל אלאבי שעבר ניתוח מניסקוס ישוב לסגל לאחר פגרת הנבחרת.


יעקב בריהון יתרום לקופת השחקנים עקב תקרית החילוף (לירון מולדובן)

הקפטן רועי גורדנה אמר: "ההחלטה של המאמן תהיה אם אשחק כל המשחק או רק 10 דקות. נגד הפועל תל אביב אנחנו רוצים לתקן את הטעיות שעשינו נגד הפועל חדרה באבוד שתי נקודות בשל נאיביות קטנה".

המאמן רוני אוואט הוסיף: "המשחק עבורינו הוא של מבחן אופי וכוונה להעביר מסר למשחקים הבאים מהסוג הזה מחר נגד הפועל תל אביב. רמת הציפיות גבוהה ותוצאה טובה תהיה לביטחון להמשך המשחקים". במועדון מצפים לכמות קבל של כ-5,000 אוהדים ביציעים.

הרכב משוער: רועי משפתי, יצחק אספה, טימותי אוואני, ניר ברדע, מונטרי קמהאני, לאונרדו אווסו, רועי גורדנה (פירס אבו עאקל),שלומי אזולאי, יעקב בריהון, שגיב יחזקאל, (דין דוד) שובל גוזלן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי