ניצחונות לראשל"צ ולרמת גן המוליכה, איכסל עדיין ללא הפסד

שחקני הפועל ראשון לציון חוגגים | אודי ציטיאט

במבה העניק לכתומים 0:1 על בית"ר ת"א/בת ים, האורדונים גברו 0:2 על הפועל פ"ת. העולה החדשה ניצחה ב"דרבי המגזר", 0:2 את כפר קאסם

(גודל טקסט)

לאחר סיום הסגר בישראל וחזרת הכדורגל, המחזור השישי בליגה הלאומית יצא הערב (שני) לדרך עם שבעה משחקים במקביל. במוקד, מוליכת הטבלה הפועל רמת גן ניצחה את הפועל פתח תקווה, כשבנוסף הפועל ראשון לציון גברה על בית"ר תל אביב/בת ים והעולה הפועל איכסל עדיין ללא הפסד. בנוסף, הפועל עכו הכניעה את עפולה.

הפועל ראשון לציון – בית"ר ת'"א/בת ים 0:1

לאחר פתיחת עונה רעה מאוד, הכוללת ארבע נקודות מארבעת המשחקים שלה העונה, הכתומים הצליחו להשיג ניצחון יקר על החבורה של עמיר נוסבאום, שהגיעה למשחק אחרי שני ניצחונות רצופים. שער הניצחון במשחק הגיע בדקה ה-24, אז מוחמד במבה גנב את הכדור מהגנת האורחת ודהר כל הדרך לשער.

הפועל רמת גן – הפועל פתח תקווה 0:2

פתיחת העונה הנהדרת של רמת גן נמשכה גם הערב. הקבוצה של עופר טסלפפה הגיעה למשחק הערב כשהיא בפסגת הטבלה ומחזיקה בחלק הקדמי הפורה ביותר. בדקה ה-35 של המשחק החוד האיכותי הראה שוב את יכולותיו כאשר מיקו ממן מצא את ירדן אבוחצירא ברחבה, והאחרון שיגר בעיטה שחדרה לרשת של עומר כץ, שהצליח לגעת מעט בכדור לפני כן. ישראל זגורי חתם את התוצאה עם שער בדקה ה-90 במבצע סולו נפלא.

שחקני הפועל ראשל"צ | אודי ציטיאט

הפועל עכו – הפועל עפולה 0:2

שתי הקבוצות הגיעו למשחק כשהן שקועות עמוק בתחתית, ללא ניצחון העונה וללא שער נקי העונה. עכו הייתה הקבוצה הטובה יותר בהתמודדות הערב כבר מהפתיחה, ולאחר 11 דקות בלבד זה גם התבטא בלוח התוצאות כשרז טוויזר כבש בקלילות אחרי טעות ברחבה. היכולת של האורחת מעפולה לא המריאה במהלך המחצית הראשונה, ובדקה ה-26 היא גם נותרה ב-10 שחקנים כשריאן גרכד ספג כרטיס אדום ישיר.

מ.ס. כפר קאסם – הפועל איכסל 2:1

במפגש בין שתי הקבוצות מהמגזר, העולה החדשה המשיכה בפתיחת העונה הנהדרת ושמרה על מאזן נקי מהפסדים, בדרך למקום השלישי בטבלה. מנגד, המפסידה עדיין לא ניצחה משחק העונה ונותרה במקום הלפני אחרון. מי שחתום על שלוש הנקודות הוא חוליו סזאר דה סילבה, שהבקיע צמד בזק בדקות 4 ו-11. ירדן כהן הצליח רק לצמק בדקה ה-89, כשכבש בפנדל.

תוצאות נוספות

אחי נצרת – הפועל נוף הגליל 4:1
סקציה נס ציונה – הפועל כפר שלם 0:1
הפועל ניר רמת השרון – הפועל אום אל-פאחם 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי