הדרישה של סיינסבורי ממכבי חיפה: 500 אלף דולר לעונה

טרנט סיינסבורי
טרנט סיינסבורי | Chris Hyde/Getty Images

הבלם האוסטרלי, שהמגעים בינו לבין הירוקים החלו בהמלצת ניקיטה רוקאביצה, ערך סיור בחיפה בליווי סוכנו והתרשם מהעיר וממתחם האימונים בכפר גלים. החוזה צפוי להיות לשנתיים, המו"מ בין הצדדים נמשך

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה חיפשה בלם חדש למרכז ההגנה במשך תקופה ארוכה, ונראה שהבוקר (שלישי) היא הצליחה לשים את ידה על אחד כזה. מדובר באוסטרלי טרנט סיינסבורי בן ה-27, שכבר נחת בישראל וצפוי להצטרף לירוקים לאחר שקיבל הודעה ממועדון הפאר ההולנדי פ.ס.וו איידנהובן כי הוא אינו בתוכניות.

סיינסבורי הצליח להרשים את מרקו בלבול והסכים לאחר שיחות עם אנשי מכבי חיפה להגיע להתרשמות מישראל ומהמועדון. האוסטרלי התרשם מהעיר חיפה וממתחם האימונים בכפר גלים. הבלם הגיע לארץ בליווי סוכנו האירופאי, במטרה לקבל החלטה ההאם להיענות להצעת הירוקים. לספורט1 נודע כי סיינסברי דורש שכר של כחצי מיליון דולר לעונה וחוזה לשנתיים. הצדדים ממשיכים במשא ומתן בכדי להגיע לסיכום.

ההערכה היא שתתבצע חתימה בימים הקרובים. במכבי חיפה מקווים להחתים לשנתיים את האוסטרלי, שמחזיק ב-44 הופעות בנבחרתו וב-2017 אף הושאל לאינטר ורשם בה הופעה אחת, שהספיקה לו כדי לזכות בתואר האוסטרלי הראשון שלבד את מדי הנראזורי. מי שהמליץ עליו לירוקים הוא חברו מהנבחרת וחלוץ הקבוצה, ניקיטה רוקאביצה כמובן.



סיינסורי במדי הנבחרת (Francois Nel/Getty Images)

לקראת הדרבי בשבת, לאימונים יצטרף החלוץ ירדן שועה שנעדר אתמול מסיבות אישיות. המאמן מרקו בלבול טרם החליט לגבי המערך שיעלה למשחק והאם להעלות את טיירון שרי בהרכב הראשון, לאחר שהאחרון נכנס כמחליף מול רעננה והביא למפנה במשחק. גם יאניק ווילדסחוט אמור לקבל דקות ליגה ראשונות, כשהכוונה הייתה להכניסו כבר מול רעננה, אבל זה לא קרה בשל החילוף הכפוי של סאן מנחם שנפצע במחצית הראשונה. רמי גרשון ממשיך להתאמן באופן חלקי והכללתו בסגל תיקבע בסמוך למשחק.

בנושא אחר, ז'וליאן בן חיים, בלם צרפתי-יהודי שנבחן במכבי חיפה במהלך הקיץ ושוחרר לאחר שלא הרשים, הצטרף לשורות פוריאני מהליגה החמישית בצרפת. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי