לוי לא מוותר על רכש. גורם בבית"ר: "ב"ש צריכה לומר תודה"

רוני לוי, ברק בכר
רוני לוי, ברק בכר | דני מרון

לצד האופטימיות בירושלים ("היינו עדיפים עליהם פעמיים"), השחקנים מבינים: "צריכים לנצל מצבים". מחמאות לקונטה, נשקלת אפשרות שיתחרה שוב על עמדת הבלם. ממן מועמד אם ישוחרר, מגן יגיע. טיירה יעבור לאנורתוזיס?

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים יוצאים מעודדים, למרות 0:0 ביתי נגד הפועל באר שבע במחזור פתיחת ליגת העל. רוני לוי החמיא לשחקנים על היכולת ובצוות המקצועי מאמינים שבהמשך הקבוצה תלמד להכריע משחקים מהסוג הזה. מצד שני, במועדון התנחמו ביכולת של מרכז ההגנה ומהתיאום בין אופיר קריאף לאנטואן קונטה. טל בן חיים ודיוגו ורדסקה ילחמו על מקום בהרכב עם אור זהבי, אבל בצוות המקצועי עדיין שוקלים אפשרות שקונטה ימשיך כבלם על מנת שלא לזעזע את מרכז ההגנה.

לוי עצמו מרוצה מההשקעה של השחקנים, אבל לא מהתוצאה. לצד האכזבה מחוסר ניצול המצבים, לוי הגן בסיום על השחקנים כשאמר: "אנתוני וארן יודע לכבוש, גם אזולאי, וגם פלומיין וגרסיה". בסיום עשו השחקנים את דרכם לבית וגן ושוחחו על המשחק. "העובדה שהיינו עדיפים על באר שבע פעמיים נותנת הרבה סיבות לאופטימיות, אבל נהיה חייבים לעבוד על ניצול המצבים. בעטנו ארבע פעמים לשער ממצבים נוחים, מזה צריך לעשות גול", אמר אחד מהם. גורם בקבוצה הוסיף הלילה: "באר שבע צריכה לומר תודה על הנקודה שלקחה היום".

במועדון עדיין לא קיבלו החלטה סופית בנוגע למחליפו של מיכאל אוחנה. הם ינסו לצרף את חנן ממן רק אם ישוחרר מבאר שבע. גם אתמול הקשר לא שיחק. לגבי המגן השמאלי, לוי מעוניין לצרף גיבוי למקסים גרצ'קין שמציג יכולת נהדרת עד כה. חן דילמוני ויהב גורפינקל הוצעו. גדי קינדה רשם אתמול משחק נהדר, אבל הסיבה להתלבטות לגבי צירוף נוסף היא העמדה בה הוא משחק. "הוא יותר שמונה, אוחנה יותר עשר. זה סגנון אחר של שחקן", הסביר לוי בסיום.


גרצ'קין. בבירה חושבים על גיבוי למגן שהגיע מחדרה (דני מרון)

ומה קורה עם אפונסו טיירה? כרטיס השחקן שלו הוקפא ומספר קבוצות התעניינו בו. אנורתוזיס פמגוסטה, קבוצתו של רוני לוי בעבר, היא אחת מהן, ויש לציין שהשחקן הוצע לשתי קבוצות נוספות בקפריסין, ביניהן אפולון לימסול. בקרוב גם יוחלט האם לאפשר לז'אורז'יניו להתאמן בהפועל כפר סבא – חוגג כבר הציע לירוקים לשלם חלק נכבד משכרו והוא מחכה לאישור הבעלים שמתלבט אם לצרף זר שישי. המאמן אופיר חיים רוצה שהעסקה תצא לפועל.

בסיום המשחק מסר לאוהדים הבעלים משה חוגג באמצעות עמוד הפייסבוק של המועדון: "נכון, זה הסתיים בתיקו, אבל זה תיקו שכולו ניצחון שלכם – יושבי המזרחי, המערבי והצפוני. לראות אתכם עם הילדים מעודדים עם דגלים ובלונים, לראות אתכם נהנים בפאן זון שהקמנו (וזאת רק ההתחלה) בצהוב ושחור ובהמנון עם יהודה קיסר, ובכבוד לדדש ואברהם לוי, ובכלל נותנים את הגרון והנשמה בכל דקה במשחק – אין מרגש מזה. זה שווה יותר מכל שלוש נקודות. זאת התכלית. שאתם תיהנו. שתבואו בכיף למגרש. על זה בדיוק אנחנו עובדים, ועוד נשתפר. היום זה לא הספיק לשלוש נקודות, אבל אתם יודעים מצוין – עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה. תודה לכן ולכם".

עם זאת, ביום רביעי תעמוד הקבוצה לדין בהתאחדות לכדורגל בעקבות פריצת אוהד לשדה המשחק וגם על הדלקת רימון עשן ביציע במהלך עליית השחקנים לכר הדשא. הבוקר גם הודיעה המשטרה כי כוחות גלויים וסמויים הרחיקו 10 אוהדים שהניפו שלט שעלול היה לגרום להפרות סדר. בנוסף, בוצעו 14 שפיכות אלכוהול ול-14 כלי רכב שחנו בחניון מרוחק מחוץ לחניוני האצטדיון נגרם נזק, למקום הגיעו חוקרים ואנשי מז"פ ונפתחה חקירה.

בתוך כך, המועדון הודיע היום על מינויו של גיא ויטקובסקי לסמנכ"ל התפעול של הקבוצה, כשתפקידו יהיה שדרוג מערך המרנצ'נדייז, שת"פים מבססי טכנולוגיה והכנסתה של בית"ר למיזמים טכנלוגיים. מנכ"ל המועדון מני ברוש אמר: "נמשיך לצמוח ולהתפתח כמועדון גדול".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי