אכזבה גדולה ברעננה, חשש לקרע בשריר הירך של גאנם

דויד מתיאוס
דויד מתיאוס | מאור אלקסלסי

החלוץ הצעיר יעבור בדיקה בהמשך היום. בקבוצה של מנחם קורצקי לקחו קשה את ההפסד הדרמטי בסמי עופר: "כל השבוע התכוננו לניקיטה רוקאביצה". קורצקי: "היה משחק משוגע, אין לי תלונות לשחקנים".

(גודל טקסט)

הפועל רעננה פתחה את עונת 2019/20 אמש (שבת) בהפסד 4:3 דרמטי ומאכזב למכבי חיפה בסמי עופר. האדומים איבדו יתרון פעמיים במהלך המשחק, ובסיום נשכבו על כר הדשא, כשחלק גדול משחקני מכבי חיפה ניגשו לנחם ולעודד אותם.


החלוץ קייס גאנם יעבור בדיקה רפואית לאחר שנאלץ לעזוב את המשחק כבר במחצית הראשונה בעקבות פציעה בשריר הירך האחורי. במועדון מקווים שמדובר במתיחת שריר בלבד, אך חששים מהגרוע מכל ויודעים שהוא עשוי להיעדר מספר שבועות. גאנם מתווסף לשני הפצועים, ירדן כהן וכארם ארשיד שנעדרים כבר זמן רב.



אכזבה גדולה ברעננה (מאור אלקסלסי)


במחזור הבא הקבוצה מהשרון תארח את בית"ר ירושלים, ולמנחם קורצקי יהיו ימים ספורים להרים את הביטחון והמוראל של שחקניו אחרי ההפסד הטראגי: "להבקיע שלושה שערים מארבעה מצבים בסמי עופר זה בסדר, אבל להפסיד משחק כזה בו מכבי חיפה יכלה לכבוש יותר שערים בקלות מחייב שינויים. כל השבוע התכוננו לסגור את הכדורים ברחבה לניקיטה רוקאביצה ובסוף הוא כבש צמד ב-10 הדקות האחרונות". אמר גורם במועדון.


על היכולת הרפויה של ההגנה אמש נאמר: "היה חסר מנהיג שינווט ויכוון. לא מובן איך ספגנו שערים פשוטים כאלה, זה קרה גם כשהפסדנו לאשדוד בגביע הטוטו". 


קר
קורצקי: "אין לי תלונות לשחקנים" (מאור אלקסלסי)


המאמן מנחם קורצקי היה כנראה האדם המאוכזב ביותר אמש בסמי עופר, והתקשה להסתיר את זה בסיום המשחק: "זה היה משחק משוגע. ידענו שמכבי חיפה מאוד איכותית ולוחצת. הגענו למשחק עם הרבה ביטחון, אבל חוסר הריכוז גמר אותנו. לא ידענו להגיב נכון בדקות הקריטיות. השחקנים החדשים שלנו טובים, ואחרים עוד ייכנסו לכושר ויעזרו בהמשך. האכזבה גדולה, אבל צריך להסתכל למשחק הבא נגד בית"ר ירושלים. אין לי תלונות לשחקנים".


בקבוצה היו מרוצים מהיכולת של אור דסה, יוג'ין אנסה, והשוער אסף שצור שהאריך את חוזהו בסוף השבוע לארבע עונות נוספות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי