צפו בתקציר: אסטון וילה השיגה ניצחון ראשון עם 0:2 על אברטון

שחקני אסטון וילה חוגגים
שחקני אסטון וילה חוגגים | BEN STANSALL/AFP/Getty Images

שלוש וחצי שנים מאז הפעם האחרונה, האריות השיגו שלוש נקודות על חשבון הכחולים - וג'ק גריליש עצר את רצף 20 ההפסדים בליגה האנגלית הבכירה. חוטה בישל לווסלי (21), אנואר אל גאזי (95) חתם

(גודל טקסט)

המחזור השלישי של הפרמיירליג יצא לדרך היום (שישי), אבל לפני שמנצ'סטר סיטי תתארח אצל בורנמות', מנצ'סטר יונייטד תפגוש את קריטל פאלאס וליברפול וארסנל ייאבקו על המקום הראשון, קרב "מרכז טבלה" מעניין התקיים בין העולה החדשה אסטון וילה לאברטון.

אחרי שני הפסדים במשחקים הראשונים, אסטון וילה ידעה שאם היא לא רוצה למצוא את עצמה נאבקת בתחתית כבר בתחילת העונה היא חייבת לנצח, ועלתה עם הרכב התקפי. חוטה, שרק עלה מהספסל נגד טוטנהאם ובורנמות', פתח בהרכב וזה התברר כצעד מוצלח בדקה ה-21. הספרדי הכניס כדור נהדר לווסלי, שגבר על פיקפורד וקבע 0:1. ארבע דקות לאחר מכן ווסלי קיבל הזדמנות לשער נוסף, אבל נגח סנטימטרים מעל המשקוף.

אברטון לא נפלה מהיריבה לאורך כל המשחק, והחמיצה הזדמנות גדולה בדקה ה-82 עם בעיטה לקורה של לוקה דין, אבל לבסוף שילמה על ההחמצות הללו כשספגה בדקת הסיום של תוספת הזמן מרגלי אנואר אל גאזי שנכנס כמחליף. עבור אסטון וילה זהו ניצחון ראשון בפרמיירליג מאז פברואר 2016, כמובן בעונת הירידה שנגמרה עם תיקו ו-12 הפסדים ב-13 המחזורים האחרונים. השמחה היתה גדולה בעיקר אצל ג'ק גריליש, שהפסיד את 20 משחקי הפרמיירליג האחרונים שלו. בעונה ההיא האריות ניצחו שלושה משחקים בלבד, ובווילה פארק מקווים לא לסיים כך את העונה הזו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי