רוני אוואט: "נצטרך להיות במיטבנו כדי לנצח את חדרה"

רוני אוואט
רוני אוואט | דני מרון

מאמן מ.ס. אשדוד לא מזלזל ביריבה, אך חדור לקראת המחזור הראשון בליגה: "המטרה היא להבקיע שערים, אשדוד קבוצה שיוזמת, לא כזו שנגררת". שלומי אזולאי: "רוצים להימנע ממה שהיה בעונה שעברה, עבורי זה אתגר"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

אחרי שסיימה במקום החמישי בגביע הטוטו, מ.ס. אשדוד תפתח את הליגה מחר (שבת, 19:00) במשחק חוץ נגד הפועל חדרה. דודי תירם, שחתם אמש (חמישי) בקבוצה לשלוש שנים, לא יעמוד לרשות הצוות המקצועי. "משחקי גביע הטוטו היו הכנה טובה וההרכב התגבש כמעט לחלוטין. המשחק נגד חדרה הוא מבחן, כיוון שלאחר מכן נארח את הפועל תל אביב והפועל באר שבע, כך שאנחנו חייבים לעשות מחר תוצאה טובה", אמר גורם במועדון.

לקראת המשחק, המאמן רוני אוואט אמר הבוקר: "הפקנו לקחים מהעונה שעברה ויצאנו למחנה האימונים עם סגל כמעט מלא, זה עשה את ההבדל ועזר לקבוצה להיראות טוב יותר בגביע הטוטו. חדרה הייתה בפלייאוף העליון והמשחק אצלם, נצטרך להיות במיטבנו כדי לנצח. החשיבה היא להבקיע שערים, אשדוד לא קבוצה שנגררת אלא כזו שיוזמת. היה לנו חשוב להוסיף בלם נוסף עם ניסיון ודודי תירם הגיע, אך מחר הוא לא ישחק".

שלומי אזולאי הוסיף: "אנחנו רוצים להתחיל ברגל ימין, אפשר לעשות עונה טובה כי אנחנו נראים טוב, מחוברים ולא רוצים להיקלע למה שהיה בעונה שעברה. עבורי זה סוג של אתגר".

רוצה להימנע ממאבקי התחתית. שלומי אזולאי. (דני מרון)
רוצה להימנע ממאבקי התחתית. שלומי אזולאי. (דני מרון)

הקפטן רועי גורדנה שב לאימונים לאחר הפציעה בגבו ואמור לעלות בהרכב, ככל הנראה על חשבון פיראס אבו עאקל. באימונים תורגל מערך נגד התקפות המעבר של חדרה, בדגש על סגירת החלוץ היריב, לוסיו מרניאו. סמואל אלאבי וטום בן זקן הפצועים לא יעמדו לרשות אוואט.

הרכב משוער: רועי משפתי, יצחק אספה, טימותי אוואני, מונטארי קמהני, ניר ברדע (גיל כהן), לאונרדו אווסו, רועי גורדנה, שלומי אזולאי, יעקב בריהון, שגיב יחזקאל, שובל גוזלן.

עוד באותו נושא: רוני אוואט, שלומי אזולאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי