"משתבח כמו יין": בבלגיה מתמוגגים מליאור רפאלוב

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | JASPER JACOBS/AFP/Getty Images

הקשר בן ה-33 שפתח את העונה באנטוורפן בצורה נפלאה, התראיין בתקשורת הבלגית וחשף את סודו: "הכי חשוב לשמור על יציבות. בשנה שעברה הגעתי למועדון רק בסוף אוגוסט, כיום אני מחובר לקבוצה"

(גודל טקסט)

בגיל 33 ליאור רפאלוב מציג עונת שיא בעונתו התשיעית בבלגיה. הישראלי של אנטוורפן פתח את ששת משחקיו האחרונים בכל המסגרות עם ארבעה שערים ושלושה בישולים, והיה שותף מלא לעלייה של קבוצתו לשלב הפלייאוף של המקדמות הליגות האירופית לאחר ניצחון יוקרתי על ויקטוריה פלזן.

השחקן שלא נספר על ידי אנדי הרצוג בנבחרת ישראל זוכה לכבוד גדול בבלגיה ואף נכתב שהוא "משתבח כמו יין". לקראת המשחק מחר (חמישי) נגד אלקמר במוקדמות הליגה האירופית, ליאור רפאלוב התראיין היום ב"ניו ניסלדר" והתייחס למשחקיו הראשונים של עונת 2019/20. "גם כשהייתי בברוז' כבשתי ובישלתי הרבה, הסוד הוא יציבות. בשנה שעברה הגעתי למועדון רק בסוף אוגוסט, פספסתי את ההכנה ולא הכרתי את חברי לקבוצה, כיום כל החסרונות האלו כבר לא קיימים".

בנוסף הישראלי הסביר איך הוא מצליח לשמור על רמת כושר גבוהה: מאז הניתוח לפני שלוש שנים, אני שומר על גופי היטב, כשהייתי צעיר עשיתי הכל כדי לשחק בכל משחק וכיום אני מקשיב לגוף שלי ואני נח כשזה הכרחי".


בכושר שיא. ליאור רפאלוב (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי