ברק בכר: "יש לנו שחקנים טובים שיכולים להתמודד מול פיינורד"

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

לקראת משחק החוץ ברוטרדם במסגרת מוקדמות הליגה האירופית (חמישי, 20:20 ישיר בספורט1), מאמן הפועל ב"ש דיבר במסע"ת: "מה שהיה בעבר שייך להיסטוריה, צריכים להיות מוכנים לקבוצה עם קהל גדול"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הרגע הגדול של הפועל באר שבע יגיע מחר (חמישי) כשתתארח אצל פיינורד במשחק הראשון בפלייאוף הליגה האירופית (20:20, שידור ישיר בספורט1). לאחר שהדיחה את לאצ'י, קייראט ונורשפינג בדרך, הקבוצה מהדרום רחוקה 180 דקות מהעפלה לשלב הבתים בליגה האירופית אך בדרך עומדת האימפריה ההולנדית. הערב, ערכה הקבוצה מהדרום את מסיבת העיתונאים המיוחדת לקראת המשחק בראשותו של המאמן ברק בכר.

המאמן פתח את דבריו ואמר: "לכל משחק יש המטרות שלו ואת הסיפור שלו ומה שהיה בעבר הוא כבר היסטוריה. אנחנו מתכוננים למשחק מאוד קשה וצריך לבוא מאוד מוכנים".

איך תתמודדו מול האווירה הביתית באצטדיון: "צריך להתכונן לקבוצה חזקה עם קהל גדול ותומך, אבל אני בטוח שיש לנו שחקנים מספיק טובים כדי שיוכלו להתמודד מול שחקנים כאלה וקבוצה כזאת. את רב ההכנה עשינו בארץ, אנחנו פה בעיקר כדי להרגיש את המגרש".

האסלביינק הוסיף: "יש להם קהל גדול, אבל במגרש זה 11 נגד 11. הקהל לא משחק כדורגל. אמרתי לשחקנים שיש לפיינורד קבוצה גדולה עם קהל שנותן אווירה טובה. יש להם סגל מצוין, ברחהאוס שחקן נהדר, אבל כל הסגל של פיינורד ברמה טובה מאוד".


מאמין בשחקניו. ברק בכר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי