"בלי מונדיאל, מסי לעולם לא יהיה השחקן הטוב בהיסטוריה"

ליאו מסי
ליאו מסי | PEDRO UGARTE/AFP/Getty Images

חוסה אנטוניו קמאצ'ו, שחקן ריאל מדריד ומאמן נבחרת ספרד לשעבר, משוכנע: "אם אתה ארגנטינאי אתה חייב לזכות במונדיאל. מראדונה הוא השחקן הטוב ביותר שראיתי". וגם: הביקורת על ניימאר

(גודל טקסט)
הויכוח הנפוץ ביותר בעולם הכדורגל, כנראה, ולא חשוב אם אתה אוהד, שחקן או עיתונאי ובאיזה שנה נולדת – נסוב סביב השאלה "מי השחקן הטוב בהיסטוריה". אחת לתקופה מגיעה דמות מעולם הכדורגל ומשתפת את דעתה. הפעם היה תורו של חוסה אנטוניו קמאצ'ו, שמזוהה עם ריאל מדריד ואימן בעבר את נבחרת ספרד. קמאצ'ו טוען שליאו מסי לא יכול להיחשב לשחקן הגדול בהיסטוריה.


קמאצ'ו אמר: "הוא שחקן טוב מאוד, אין ספק בכך. כשהמשחק מאוזן הוא עושה את ההבדל. אבל אתה לא יכול להיות הכי טוב, קל וחומר בהיסטוריה, אם אתה ארגנטינאי ולא זכית בגביע העולם", אמר בראיון ל"אל מונדו", "מסי לא יכול להיות הטוב ביותר. מונדיאל הוא הדבר הטוב ביותר שאפשר לשאוף אליו, והארגנטינאים תמיד ידרשו זאת".


הספרדי דיבר גם על דייגו מראדונה: "זו אחת ההשוואות השכיחות ביותר (בינו לבין מסי). עם כל הכישרון שהיה לו  – אם הוא היה לוקח את הקריירה שלו ברצינות כמו כריסטיאנו רונאלדו או ליאו מסי – הוא היה משחק בשקט, מרוכז בכדורגל ומנצח בכל משחק. הוא השחקן הטוב ביותר שראיתי בחיי למרות שלא זכה בליגת האלופות".




על ניימאר: "אם הוא אינטיליגנטי, הוא יפסיק עם התנהלות שלו, יתמקד בכדורגל ויעשה דברים טובים. אם ימשיך בדרך הזה, הקריירה שלו תהיה בסכנה. הוא ידע שעזיבת ברצלונה לטובת פריז סן ז'רמן היא מסוכנת. הוא לא הצליח להיות בשורה אחת עם ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו שהם הטובים בעולם".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי