קיין העניק לטוטנהאם 0:1, לסטר ניצחה בזכות שער של וארדי

החלוץ כבש שער ניצחון בדקה ה-88 והספרס גברו על על ווסט ברומיץ' שעדיין ללא ניצחון העונה. מלך שערי העונה שעברה הבקיע רק פנדל אחד מתוך שניים, אך זה הספיק ל-0:1 של השועלים על וולבס. בהמשך: ארסנל נגד וילה

(גודל טקסט)

המחזור השמיני בפרמיירליג מגיע היום (ראשון) לסיומו ובמשחק המוקדם קיבלנו ניצחון דרמטי של טוטנהאם, 0:1 על ווסט ברומיץ'. לאחר מכן, לסטר גברה בביתה על וולבס. בהמשך הערב, ארסנל תחפש ניצחון שני ברציפות כאשר תארח את אסטון וילה (ישיר בספורט1 החל מ-21:05).

ווסט ברומיץ' – טוטנהאם 1:0

ניצחון שלישי ברציפות לקבוצה של ז'וזה מוריניו, שהבטיחה לעצמה מקום ברביעייה העליונה בתום המחזור. העולה החדשה עדיין מתחת לקו האדום אחרי שנותרה אחת משלוש הקבוצות היחידות שטרם ניצחו העונה, למרות שהייתה קרובה מאוד לסחוט נקודה מיריבה עדיפה בהרבה.

גארת' בייל פתח לראשונה בהרכב לצדם של הארי קיין ויונג מין סון הלוהטים, אך לאחר שבהופעת הבכורה המחודשת שלו בטוטנהאם הוולשי היה שותף לאובדן יתרון של שלושה שערים, הפעם, הקבוצה שלו כבשה את שער הניצחון דווקא אחרי שפינה את מקומו ללוקאס מורה בדקה ה-78. הארי קיין הנהדר היה זה שהעניק לספרס את שלוש הנקודות היקרות, כשהתחבר להגבהה של מאט דוהרטי מצד ימין ונגח מעל סם ג'ונסטון לרשת בדקה ה-88. טוטנהאם תארח לאחר פגרת הנבחרות את מנצ'סטר סיטי. ווסט ברומיץ', מצדה, תצא למשחק חוץ מול הקבוצה השנייה של העיר מנצ'סטר, יונייטד של אולה גונאר סולשיאר.

הארי קיין שוב היה שם עבור טוטנהאם | Tottenham Hotspur FC/Tottenham Hotspur FC via Getty Images

לסטר – וולבס 0:1

"השועלים" השיגו ניצחון שישי רצוף בכל המסגרות ושלישי בליגה האנגלית, דבר שיבטיח להם לכל הפחות את המקום השני בסיום הערב. מנגד, האורחת רשמה הפסד ראשון מאז המחזור השלישי. ג'יימי וארדי הבקיע בדקה ה-15 את שער הניצחון של לסטר, בבעיטת עונשין מ-11 מטרים. בדקה ה-39 וארדי קיבל הזדמנות להשלים צמד עם פנדל נוסף, אך רוי פטריסיו הדף את הבעיטה.

אחרי הפגרה יחכה ללסטר משחק קשה מאוד נגד האלופה ליברפול, באצטדיון אנפילד, בעוד וולבס תתמודד בביתה נגד סאות'המפטון המצוינת.

ג'יימי וארדי חוגג | Plumb Images/Leicester City FC via Getty Images
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי