בית"ר ירושלים מייעדת 250 אלף יורו עבור הבלם הזר

יוסי בניון, אלי אוחנה
יוסי בניון, אלי אוחנה | דני מרון

על פי שיחות עם סוכנים, במועדון לא מתכוונים לחרוג מהתקציב והבהירו: "יש את טל, זהבי וקונטה, רק שחקן זר ברמה מעל מה שיש היום יגיע". אזולאי, שלא היה אמור לפתוח מול באר שבע, נטש את האימון

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תקצה תקציב של כ-250 אלף יורו עבור הבלם הזר שתחתים, כך עולה מתוך שיחות שקיימה עם סוכני שחקנים בעניין בימים האחרונים. המטרה של רוני לוי ויוסי בניון היא להתחזק בשחקן עד סוף השבוע הבא, כדי שיהיה בסגל לקראת המשחק הראשון בליגה מול הפועל באר שבע.

"ישנה בעיה להביא לכאן בלם זר ברמה גבוהה, ועד שלא נמצא שחקן שיכול לשדרג משמעותית את ההגנה, לא נחתים אף אחד", אמרו במועדון, "יש לנו את טל, זהבי וקונטה, שחקנים ברמה גבוהה. רק שחקן שיהיה ברמה מעל מה שיש היום, יגיע", הוסיפו בבירה, שם כבר החמיאו לבניון על אופן בחירת השחקנים הזרים העונה ועל שיתוף הפעולה המלא עם רוני לוי. לשם המחשה, התקציב אותו מייעדת מכבי חיפה לבלם עומד על שכר של 350 אלף יורו ועד כה היא עדיין לא סגרה את השחקן שישלים את הפאזל.

ומה לגבי עמדת המגן השמאלי? רוני לוי נאלץ לאלתר כשמקסים ג'רצקין לא משחק. במשחק האחרון, למשל, יקיר ארצי פתח בעמדה הזאת והוא נאלץ להחליפו בהמשך בעדי תמיר. שניהם אינם מגנים שמאליים טבעיים.

לקראת משחק גביע הטוטו ביום ראשון, החלוץ שלומי אזולאי נטש את האימון בשל פגיעה במפשעה וספק גדול אם ייכלל בסגל למשחק, אך בכל מקרה לוי תכנן להחזיר את אנתוני וארן להרכב, לאחר שהיה אמור לפתוח גם במשחק האחרון, אבל לא נכלל בסגל לאחר שחלה. עידן ורד וטל בן חיים לא יהיו כמובן בסגל – הראשון נמצא בארצות הברית וישוב בתחילת השבוע לאחר שיעבור את הניתוח. כמוכן, גדי קינדה עבר ביום שני האחרון הליך כירורגי בידו בעקבות פציעה במשחק גביע הטוטו נגד נס ציונה.

אזולאי. ספק אם ישחק, אבל גם כך תוכנן וארן לפתוח (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי