יו"ר איגוד הג'ודו משה פונטי: "יש לנו ספורטאים מהטופ העולמי"

פיטר פלצ'יק, תמנע נלסון לוי, ירדן ג'רבי, משה פונטי
פיטר פלצ'יק, תמנע נלסון לוי, ירדן ג'רבי, משה פונטי | עדי אבישי

רגע לפני אליפות העולם בטוקיו, הנבחרת הישראלית ערכה ערב גיבוש: "אנחנו יודעים מה הדברים החשובים בקרב". על האולימפיאדה: "אליפות העולם קשה יותר. האיראנים מולנו? מקווה שיתגברו על הבעיה, אי אפשר לדעת"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל בג'ודו התארחה הערב (שלישי) ביפו טרם היציאה לאליפות העולם בטוקיו בסוף החודש בערב השראה ומוטיבציה לקראת אליפות העולם בטוקיו, בהשתתפות מפקד חיל האוויר לשעבר אליעזר שקדי.

יו"ר האיגוד משה פונטי איחל בהצלחה לספורטאים באליפות העולם ואמר כי הספורטאים עדיין בדרך למטרה הראשית – המשחקים האולימפיים בטוקיו. שם, לדבריו אסור להם להפסיד.

על ההרצאה אמר פונטי: "זאת הרצאה מדהימה. יש הבדל קטן בין הקרבות שלנו, שהם קרבות ספורט, לבין הצבא שם זה קרבות של חיים ומוות. אפשר ללמוד הרבה משקדי. אני מעריץ אותו ומקווה שנתן לספורטאים משהו לתחרות. שקדי הוא אדם שמשרה משהו לאנשים ששומעים אותו. הספורטאים יודעים מהם הדברים החשובים בקרב וכמובן בדרך לאולימפיאדה. כשהוא מדבר על מחויבות ואמונה הספורטאים יכניסו את זה לעצמם בראש כל הזמן. כשהם יהיו בקרב הם יחשבו על מה שהוא אמר".

שגיא מוקי.
שגיא מוקי. "מקווה שיהיה לו קרב מעניין נגד סעיד מולאי" (עדי אבישי)

פונטי התייחס לאליפות של שנה שעברה, בה כזכור הנבחרת חזרה ללא אף מדליה: "היא הייתה אליפות כמו כל תחרות. אני רוצה להאמין שהפעם הספורטאים יעשו את המקסימום שלהם והטוב שלהם. אליפות עולם קשה יותר מאולימפיאדה. הפעם אנחנו מוכנים. הספורטאים יודעים שהאליפות בשנה שעברה לא הייתה טובה. לא אקרא לה כישלון, אבל היא לא הייתה טובה".

על האליפות עצמה הוסיף: "יש לנו הרבה ספורטאים שמדורגים בטופ 8 העולמי, והם מסוגלים ויכולים להגיע לשלב הקרב על המדליות. לגבי האם האירנים יופיעו מולנו? אי אפשר לדעת כי לא התנסינו בזה עוד. יש את המכתב בו נאמר שהם יעלו. אני יודע שסעיד מולאי (אלוף העולם ב-81 ק"ג, ס.א.) הוא ספורטאי מעולה ואישיות מדהימה. הוא באופן אישי רוצה לעלות, אבל יש לו גם משפחה וזו הבעיה. המשפחה מונעת ממנו לעלות. מקווה שהוא יתגבר על הבעיה ואז יהיה לשגיא מוקי קרב מעניין".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי