הבלמים ויטנאס ודוטארי ינחתו בישראל בחמישי, כדי לחתום בנס ציונה

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | עדי אבישי

העולה החדשה תתחזק במרכז ההגנה לקראת משחקי ליגת העל, כאשר הארגנטינאי לא ייחשב לזר. המאמן עמיר תורג'מן אמר לאחר הניצחון על הפועל ת"א: "יש כאן בסיס טוב, לואיס קוזנייקה ימשיך להיבחן"

(גודל טקסט)

נס ציונה נעלה אמש (שני) את משחקיה בשלב הבתים של גביע הטוטו עם ניצחון ראשון במפעל לאחר 1:2 על הפועל תל אביב, אשר אמור להכניס מורל לקראת משחקי הליגה. העולה החדשה תשלים את משחקי גביע הטוטו במשחקי הדירוג נגד הפועל חדרה ולאחר מכן תפגוש במחזור הפתיחה את האלופה מכבי תל אביב. במועדון לא חוששים מהיריבה ומבטיחים להגיע לכך משחק כדי לנצח.

ביום חמישי אמור הבלם הארגנטינאי פרנסיסקו דוטארי ומשפחתו לפתוח תהליך עלייה לישראל. אשתו של דוטארי היא יהודייה ולכן השחקן לא ייחשב לזר. בעונה החולפת שיחק בשורותיה של סנטרל קורדובה המקומית שעלתה לליגה הבכירה והבלם ערך חמש הופעות ליגה בלבד. בלם נוסף שאמור לנחות כדי לחתום בקבוצה הוא הבלגי דרייס ויטנאס בן ה-28 ששיחק ספרטה רוטרדאם.

המאמן עמיר תורג'מן אמר: "יש כאן בסיס טוב מאוד לשחק כדורגל טוב ושווה נגד כל קבוצה. השחקן הארגנטינאי יהודי לואיס קוזנייקה שנבחן נגד הפועל תל אביב ימשיך להתאמן ולהבחן. מדבר בשחקן אגף שנמתין לראות ולהחליט".


בנס ציונה מתכוונים לנצח בכל משחק (עדי אבישי)

על קשר הרכש ממכבי חיפה הגמבי סאקו טורה אמר מאמן נס ציונה: "ידענו שיש בו פוטנציאל גדול וראינו אותו באימונים ובמשחקים הוא שחקן צעיר ויהיה אצלנו בליגת העל"

השחקנים ממכבי תל אביב שעשויים לעבור בהשאלה: "יש במכבי תל אביב שלושה שחקנים שאותם אנחנו רוצים לצרף (אילון אלמוג, עדן קארצב ומתן חוזז כרגע מכבי בתוך משחקי גביע אירופה והם בסגל. רוצים שחקני התקפה מהם ונהיה צריכים להמתין". בקבוצה ציינו אתמול את יכולתם של רז שטיין, גיא בדש שכבש מול קבוצת נעוריו ואת הבלם רז נחמיאס אף הוא בוגר הפועל תל אביב.


"ידענו שיש בטורה פוטנציאל גדול" (עדי אבישי)

עוד באותו נושא: עמיר תורג'מן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי