מכבי תל אביב החתימה את הגארד-פורוורד סנדי כהן

סנדי כהן
סנדי כהן | מכבי תל אביב כדורסל, רשמי

הסווניגמן האמריקאי (23, 1.98), שסיפק בעונה האחרונה 17.5 נקודות, 6.4 ריבאונדים ו-4.7 אסיסטים למשחק במכללות, צורף לצהובים בחוזה לארבע שנים. ספרופולוס: "הפוטנציאל שלו יכול להתאים"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב החתימה היום (שני) את סנדי כהן (23, 1.98 מ') על חוזה ארוך טווח לארבע שנים. השחקן בן ה-23 המסוגל לשחק בעמדות הגארד והפורוורד, נולד בגרין ביי, וויסקונסין. הוא שיחק בתיכון סיימור בעונת 2013/14 וסיים עם ממוצע מרשים של 21.3 נקודות למשחק, כשבין היתר נבחר ל-MVP של העונה אחרי שתי אליפויות רצופות.

את תקופתו בליגת המכללות של ארצות הברית פתח סנדי כהן במדי אוניברסיטת מרקט, אך בתחילת עונתו השלישית עבר לווויסקנטון-גרין בריי ושיחק בשורותיה שנתיים. בעונתו האחרונה (2018/19) סיפק ממוצעים נהדרים של 17.5 נקודות, 6.4 ריבאונדים, 4.7 אסיסטים ו-1.9 חטיפות למשחק.לאחר שלא נבחר בדראפט האחרון, לקח כהן חלק בליגת הקיץ של ה-NBA במדי קליבלנד קבאלירס לצד יובל זוסמן וערך בנוסף אימונים עם מינסוטה טימברוולבס ואינדיאנה פייסרס.

"סנדי כהן שחקן מוכשר מאוד שהפוטנציאל שלו יכול להתאים לקבוצה ברמה גבוהה כמו מכבי", אמר לאתר הרשמי המאמן יאניס ספרופולוס, והוסיף: "מכבי תל אביב כבר הוכיחה שהיא רוצה לעבוד עם פרוספקטים ולתת להם הזדמנות, אז אנחנו מאוד שמחים שסנדי מצטרף לתכניות של המועדון".


"מכבי תל אביב הוכיחה שהיא רוצה לעבוד עם פרוספקטים". יאניס ספרופולוס מרוצה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי