סימאונה התמוגג מז'ואאו פליקס: "הכישרון שלו זה דבר מולד"

ז'ואאו פליקס חוגג
ז'ואאו פליקס חוגג | Sam Greenwood/Getty Images

מאמן אתלטיקו החמיא לילד הפלא שכבש צמד ב-1:2 על יובה: "יש לו תשוקה ללמוד". בספרד החמיאו: "כל האורות באצטדיון היו עליו, ניצל את ההזדמנות לנצח את האליל שלו. 126 מיליון יורו? זה מעט". קוראה עשוי לעזוב

(גודל טקסט)
שבוע לפני שתפתח את הליגה הספרדית במשחק חוץ נגד אספניול, אתלטיקו מדריד בהחלט נראית מוכנה לקראת עונת 2019/20. אמש (שבת) הגיע גביע האלופות לסיומו, כשהחבורה של דייגו סימאונה גברה 1:2 על יובנטוס בניצוחו של ילד הפלא ז'ואאו פליקס – שכבש צמד תוך תשע דקות (24 ו-33). סמי חדירה רק איזן זמנית עבור הביאנקונרי. ניתן רק לתהות מה היה קורה אם לאתלטיקו היה את ילד הפלא כבר בעונה שעברה בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות.


"יש לז'ואאו יכולות רבות והוא הסתגל במהירות לקבוצה ולצרכים שלה", החמיא בסיום סימאונה לכוכב העולה שלו. "החזון שלו מאפשר לו לשחק במגוון רחב של תפקידים והדבר הכי חשוב זו התשוקה שלו ללמוד ולהתקדם. יש לו כישרון מולד, אבל הרצון לדעת וללמוד זה הדבר החשוב ביותר עבור שחקן כדורגל צעיר ומוכשר".


על דקות המשחק שצפוי לקבל פליקס העונה אמר סימאונה בקצרה: "אל תדאגו, הוא ישחק כמה שהוא צריך לשחק". על אנחל קוריאה שעשוי לעזוב: "אנחנו פתוחים לזה שדברים יכולים לקרות ובסופו של דבר כשיש כל כך הרבה רעש הם גם קורים. אני רק יכול לומר שהוא נראה יוצא מן הכלל באימונים".



בספרד לא חסכו במחמאות לכישרון הפורטוגלי הענק, שהמספרים שלו במשחקי ההכנה מדברים בעד עצמם. "הוא קראק!", נכתב ב"שער המארקה" וב"אס" הלכו על משחק מילים – Joao Feliz" (שמח) במקום שם משפחתו. השחקן נבחר ל-MVP של המשחק כמובן ובתקשורת נכתב: "כל האורות באצטדיון הצביעו עליו. זו הייתה הזדמנות גדולה עבורו לנצח את האליל שלו (כריסטיאנו רונאלדו) והוא לא נכשל. 126 מיליון יורו? נכון לעכשיו זה נראה מעט מאוד".


הבלם חוסה מאריה חימנז רשם את משחקו הראשון בקדם העונה. חימנז אמר: "באופן אישי אני חושב ששיחקתי טוב. היה חשוב לי להיות חלק מהקבוצה. ידענו להגן כמו שצריך ולתקוף ברגע הנכון. זה משחק שהשאיר אותנו עם הרגשה טובה". על כך שישחק השנה ללא דייגו גודין: "זה אתגר גדול שעליי להתמודד איתו, אני לוקח אותו בהתלהבות ובתשוקה. עליי להמשיך בדרך שאני מכיר עד כה – בהקרבה ומאמץ".


על פליקס: "הוא בן 19 שעובד טוב מאוד. הוא יודע שכאן כולם צריכים להגן והוא הסתגל מהר לרעיון הזה. בהתקפה אין לנו ספק מה הוא מסוגל לתת – והוא מוכיח את זה מהרגע הראשון. הוא ילד מוכשר שרוצה לצמוח ככדורגלן והוא יעשה את זה. העתיד בידיים שלו".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי