לוקומוטיב פנתה למכבי ת"א, שדורשת כחמישה מיליון יורו עבור דור פרץ

דור פרץ
דור פרץ | אודי ציטיאט, קלוז'

ברוסיה פורסם כי הקשר על סף חתימה בסגנית האלופה, אך מקורבי השחקן הכחישו: "הכל קשקוש". גורמים המעורים בנושא: כרגע הוגשה הצעה בגובה קצת יותר משני מיליון יורו. אין הסכמות עם ק"ש לגבי צירופו של נחמיאס

(גודל טקסט)
האם ולדימיר איביץ' עומד לאבד את דור פרץ? לפני דיווחים שונים בתקשורת הרוסית, עושה רושם שכן. "לוקומוטיב מוסקבה סיכמה עם מכבי ת"א על רכישתו של הקשר, שצפוי לחתום בקרוב בשורות סגנית אלופת רוסיה"', נכתב באותם פרסומים.


מנגד, בסביבת השחקן אישרו שאכן הגיעה הצעה ומתנהלים מגעים, אך טענו כי הרוסים הציעו קצת יותר משני מיליון יורו ומכבי תל אביב דורשת כחמישה מיליון. אותם גורמים, המעורים בפרטים, טוענים כי בשלב זה אין שום סיכום בין הצדדים והעסקה רחוקה מאוד מסיומה.


מאמן לוקומוטיב יורי סמין מחפש לגבות את עמדת הקשר האחורי וסימן כמטרה את כוכב מכבי תל אביב שהצטיין בעונה החולפת. לפי הדיווחים, הקבוצה הרוסית מוכנה כאמור לשלם למכבי תל אביב קצת יותר משני מיליון יורו בתמורה לקשר, אולם בסביבתו מיהרו להכחיש: "לדור יש חוזה לשנתיים נוספות עם אופציה לשנה נוספת ללא סעיף יציאה ממכבי תל אביב וזה כל מה שמעניין אותו כרגע. כל השאר זה קשקושים".


המועדון הרוסי סיים את העונה האחרונה במקום השני בליגה הרוסית, מתחת לאלופה זניט סנט פטרסבורג, והעפיל אוטומטית לשלב הבתים של ליגת האלופות. את הקבוצה עזב הקיץ הקשר האחורי טאראס מיכאליק, שסיים חוזה במועדון והספיק כבר לחתום בווהלין ולצק האוקראינית, וכעת מחפש המאמן סמין שחקן שיוכל למלא את מקומו. פרץ, שכבש שמונה שערים במדי מכבי תל אביב אשתקד ומחזיק בחוזה עד סוף העונה הבאה, יכול להיות השחקן הזה.

 
בדרך לרוסיה? דור פרץ (אודי ציטיאט)


בתוך כך, מנכ"ל מכבי תל אביב, בן מנספורד, נפגש היום (שלישי), עם בעלי עירוני קריית שמונה, איזי שרצקי, במטרה לצרף את הבלם עידן נחמיאס למדים הצהובים. בפגישה נכחו גם ברק יצחקי ופרקליט המועדון, עו"ד מורן מאירי. בסיום הפגישה לא הגיעו הצדדים להסכמות כאשר בין השאר דנו הקבוצות על טרייד שחקנים בין היתר עלה שמם של עדן קארצב, מתן בלטקסה, מתן חוזז, איילון אלמוג ורוסלן ברסקי. ההערכות הן כי בשלב זה לא יגיע השחקן לקריית שלום.


לפי גורמים שנכחו בפגישה, הצדדים סיכמו לדבר שוב בקרוב ובכל מקרה מכבי תל אביב לא תקבל החלטות בנוגע לשחרור שחקנים מהסגל לפני צמד המשחקים נגד סודובה הליטאית. אם האלופה תעפיל לשלב הבתים בליגה האירופית, תיעשה במועדון היערכות מחדש בנוגע לסגל והדבר ישפיע על שחרור שחקנים.


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי