מ.ס. אשדוד ממתינה לשחרור של אוואני כדי לשתפו נגד בית"ר ירושלים

טימותי אוואני
טימותי אוואני | מ.ס אשדוד

הקבוצה מעיר הנמל בונה על בלם הרכש לקראת המפגש בגביע הטוטו. רוני אוואט ניסה לדרבן את חניכיו לקראת משחק שהם חייבים לנצח על מנת לעלות לחצי הגמר. קמאהני וגורדנה ייעדרו, בריהון יעבור בדיקת כשירות מחר

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מאמן מ.ס. אשדוד רוני אוואט מנסה להפיח בשחקניו את האמונה שהם יכולים לנצח מחר (רביעי) את בית"ר ירושלים בגביע הטוטו. רק השגת שלוש הנקודות ישאיר לחבורה מעיר הנמל סיכוי להעפיל לחצי הגמר, כשהיא ניצבת במקום השני בבית ב' עם ארבע נקודות, בעוד הקבוצה של רוני לוי מוליכה את הבית עם תשע, מה שאומר שעל מנת לעלות אשדוד תצטרך לגבור גם על הפועל רעננה במשחק שאחרי.

בקבוצה ממתינים לשחרור הבינלאומי של בלם נבחרת אוגנדה טימותי אוואני, שחתם אתמול, כדי שיוכל לעבור בבקרה התקציבית ולהשתתף במשחק מחר. הבלם הברזילאי גולברטו דה סילבה ממשיך להתאמן ואמור להבחן מחר. מי שייעדרו מההתמודדות עם המגן הקמרוני המורחק, מונטרי קמאהני, והקפטן הפצוע, רועי גורדנה. יעקב בריהון פצוע גם הוא ויעבור מחר מבחן כשירות. השוער רועי משפתי, שלא שיחק נגד נס ציונה בשל פציעה, חזר לאימונים ויעמוד מחר בין הקורות.

הרכב משוער: רועי משפתי, בנצי מושל, בן אל אדרי (גולברטו דה סילבה), ניר ברדע, גילי כהן, פירס אבו עקל, לאונרדו אווסו, שלומי אזולאי, שגיב יחזקאל, דין דוד, שובל גוזלן.

דרבן את שחקניו לקראת בית
דרבן את שחקניו לקראת בית"ר ירושלים. רוני אוואט (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי