בלומפילד צפוי להיפתח בזמן, אך ישנם לא מעט ליקויים. תמונת מצב

אנשי המנהלת וההתאחדות באצטדיון בלומפילד
אנשי המנהלת וההתאחדות באצטדיון בלומפילד | ההתאחדות לכדורגל

העירייה ככל הנראה תעמוד בהתחייבות שלה והאצטדיון ייחנך כבר במחזור ה-1, אך הוא רחוק מלהיות מוכן. המזנונים יספקו מצרכים בסיסיים ביותר, טרם התקבל אישור בנוגע לבטיחות האש ואין פתרון לבעיית התחבורה

(גודל טקסט)

עושה רושם כי עיריית תל אביב תעמוד בהתחייבות שלה ואצטדיון בלומפילד יהיה ערוך לארח את משחקי ליגת העל החל מהמחזור הראשון, בעוד 19 יום, אבל הוא יהיה רחוק מלהיות מוכן סופית, וגורמים בסביבת העובדות טוענים כי במחזורים הראשונים הוא אפילו יסב אי נוחות, בעיקר לקבוצות שישחקו שם, שיצטרכו להסתגל לתנאים לא מושלמים, הרבה בגלל שהאצטדיון יימסר מהחברה הקבלנית שבונה את האצטדיון לחברה שתנהל אותו, רק בשבוע שלפני מחזור הפתיחה בליגת העל.

הדבר הראשון שיתגלה למי שיגיע לבלומפילד למחזור הפתיחה יהיה החיפוי הלא גמור, שבשלב הראשוני יראה אחרת מכפי שנראה בהדמיות. החיפוי יושלם רק בחודשים הקרובים וכרגע הוא לא בעדיפות עליונה, אלא רק הכנת האצטדיון למחזור הפתיחה. גם המזנונים יספקו לצופים מצרכים בסיסיים ביותר, עד שיאושר המטבח המרכזי שאמור לספק למזנונים תפריט עשיר יותר וחסר תקדים במגרשים בארץ, אך לא יעמוד לרשותם במשחקים הראשונים. מטבח זקוק לאישורים רבים, וכרגע אלה לא התקבלו. כך גם אישור בטיחות אש לאצטדיון כולו. מחר (שלישי) תיערך ביקורת כיבוי אש שנייה, לאחר שבביקורת הראשונה התגלו ליקויים.

משטח הדשא שגודל בפארק דרום, יונח בעוד שבוע, 12 ימים לפני המשחק הראשון. על פי הגורמים המבצעים, משטח הדשא הזה יזדקק לעשרה ימים כדי להשריש.


(אלוני מור)

בשלב זה לא קיימת עדיין תוכנית תחבורתית מתאימה שתספק את משטרת ישראל. התכנית כרגע בשלב ההתהוות, כאשר מספר חברות הסעה המונית חברו כדי לבדוק היתכנות כלכלית לביצוע שאטלים. ההערכה היא כי למחזור הראשון לא יהיה פתרון והאצטדיון יאושר לקליטת 14 אלף צופים בלבד. הבעיה תצוץ בגדול במחזור השני, אז יתקיים הדרבי הקטן בין מכבי ת"א לבני יהודה. ההערכה היא כי הזכיינים ומנהלת הליגה יצטרכו למצוא פתרון שיאפשר שיבוץ המשחקים רווי הקהל בבלומפילד למוצאי שבת, אז בעיות התחבורה "קלות" יותר.

ועוד משהו: נכון לעכשיו אין תכנית לקירוי האצטדיון מעבר לגג שהותקן מעל שערים 13, 1, ו-2. למי שהיה נדמה כי מעל שערים 7-8 מוקם בימים אלה גג, הרי שמדובר בקונסטרוקציית התאורה למגרש (במקום מגדלי תאורה שהיו באצטדיון הקודם), והיא עשויה לשמש כתשתית לגג, אם יוחלט בעתיד על הרחבת הקירוי.


אין תכנית לקירוי האצטדיון (ההתאחדות לכדורגל)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי