רן קדוש עשוי לפתוח בהרכב הפועל חיפה נגד מכבי חיפה

בעקבות פציעתו של בוריץ' במדי בוסניה, השוער המחליף אמור לתפוס את מקומו בדרבי (שבת החל מ-19:50, ספורט1). סירושטיין ישוב ל-11 של סילבס, שעשוי לשוב לשלושה בלמים. בשלישי: חזרה גנרלית מול מכבי ת"א

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

לאחר שזכו למנוחה בסוף השבוע, שחקני הפועל חיפה יתחילו בהכנות לקראת חזרת ליגת העל והמשחק המסקרן מול היריבה העירונית מכבי חיפה (שבת החל מ-19:50, שידור ישיר בספורט1). כשהם עדיין ללא ניצחון ובעיצומה של פתיחת עונה איומה, במועדון האדום מקווים שהפגרה תוציא את הקבוצה של המאמן חיים סילבס לדרך החדשה ובונים על שלושת שחקני הרכש החדשים – יהב גורפינגל, רוסלן ברסקי וחנן ממן.

הדאגה הגדולה בהפועל חיפה נכון לרגע זה היא ממצבו של יסמין בוריץ' שנפגע במהלך המשחק של נבחרת בוסניה מול איראן. השוער נבדק לאחרונה על ידי הצוות הרפואי של הבוסנים ונשלב זה נראה כי הוא סובל ממתיחה. עם נחיתתו בארץ, בוריץ' יעבור בדיקה נוספת ובהנחה שאכן מדובר במתיחה, לא מן הנמנע שרן קדוש, השוער המחליף, ימלא את מקומו בדרבי החיפאי.

באשר להרכב, סילבס טרם החליט לגבי השיטה איתה יפתח וקיימת אפשרות שהמאמן ישוב לשחק עם שלושה בלמים, כשמיקי סירושטיין החלים ואמור לפתוח. בלם נוסף ששב לאימונים הוא ניסו קפילוטו הוותיק, שהחל להתאמן חלקית ותוך כשבועיים צפוי לעמוד לרשות הקבוצה, שתקיים חזרה גנרלית מחרתיים (שלישי) כשתפגוש את האלופה מכבי ת"א למשחק הכנה.

יסמין בוריץ' | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי