הדרבי של לוס אנג'לס בחג המולד, קוואי ישוב לטורונטו בדצמבר

לברון ג'יימס אנתוני דייויס
לברון ג'יימס אנתוני דייויס | עיצוב: ספורט1

תרשמו ביומנים: זה עדיין לא רשמי, אבל הכתבים המובילים חשפו את תאריכי המשחקים המסקרנים של עונת 2019/20. גולדן סטייט תארח את יוסטון בחג, דייויס ישוב לניו אורלינס ב-27.11 ומתי יגיע ווסטברוק לאוקלהומה?

(גודל טקסט)

האם דלפו משחקי חג המולד בליגת ה-NBA לעונת 2019/20? אם להסתמך על הכתבים המובילים של רשת ESPN, נראה שכן.

אדריאן ווז'נארובסקי פרסם כי המשחק המרכזי של חג המולד יפגיש את שתי הקבוצות מעיר המלאכים, לוס אנג'לס לייקרס עם לברון ג'יימס ואנתוני דייויס ולוס אנג'לס קליפרס המתחדשת עם קוואי לאונרד ופול ג'ורג', כשבמקביל ניו אורלינס פליקנס תתארח אצל דנבר נאגטס ובוסטון סלטיקס יצאו לקנדה למשחק מול האלופה טורונטו רפטורס.

העיתונאים מליקה אנדרוז הוסיפה שמילווקי תצא לפילדלפיה למפגש מול הסיקסרס וטים מקמהון הוסיף שאלופת המערב בחמש השנים האחרונות ומי שאיבדה השנה את התואר, גולדן סטייט ווריורס, תשחק באולמה החדש בסן פרנסיסקו נגד יוסטון רוקטס – הקבוצה עליה גברה שנתיים ברצף בשלב הפלייאוף וכעת תנסה לנקום מחוזקת בראסל ווסטברוק במקום כריס פול נגד סטף קרי והחברים נטולי קווין דוראנט.

בנוסף למשחקי חג המולד, העיתונאי שאמס צ'ראניה פרסם מספר תאריכים נוספים שבוודאי תחכו להם: ב-11.12 קוואי לאונרד ישוב לטורונטו, ב-27.11 דייויס והלייקרס יגיעו לניו אורלינס ובמקביל יגיע קיירי אירווינג עם ברוקלין לבוסטון וב-9.1.2020 ישוב לווסטברוק עם הרוקטס לאוקלהומה.


קוואי לאונרד ופול ג'ורג'. הדרבי הגדול בחג המולד. (Kevork Djansezian/Getty Images)

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי