לינוי אשרם אחרי הכתרתה כאלופת ישראל: "חוויה אדירה"

לינוי אשרם
לינוי אשרם | מאיה ביאליק

המתעמלת האמנותית ממשיכה בהכנותיה לאליפות העולם, שם תנסה להשיג את הקריטריון לטוקיו 2020, ובראיון לספורט1 סיפרה על הזכייה בשלישית ברציפות, התרגשותה מהמפגש עם קרן פלס וההבדלים בתמיכת הקהל בארץ ובחו"ל

(גודל טקסט)

אחרי שזכתה אתמול (שישי) בפעם השלישית ברציפות באליפות ישראל בהתעמלות אמנותית, לינוי אשרם, בהחלט כוכבת בהתהוות, התראיינה לראיון קצר לספורט1 וסיפרה על תחושותיה אחרי ששוב זכתה לעלות על הפודיום כמנצחת הגדולה.

"זאת חוויה אדירה להיות אלופת ישראל, במיוחד עם הקהל שלי מאגודת הפועל ראשון לציון שבא לעודד אותי ועם כל מי שבא מרחוק בשביל לראות אותי", סיפרה אשרם בתחילת דבריה, "זה הבית שלי בכל זאת, ואני נהנית להתחרות פה מחדש בכל פעם".

אשרם התייחסה לתרגיל האלות בו שמטה את המכשיר פעמיים ובכך נדחקה אל מחוץ לפודיום: "אני חושבת שהייתי חסרת ריכוז. היה לי הרבה זמן להמתין בין מכשיר למכשיר. אולי נתתי לעצמי יותר מדי להשתחרר". על כך שביצעה את התרגיל מחדש הוסיפה: "איילת זוסמן, המאמנת שלי, באה אלי ושאלה אותי אם אני רוצה לעשות את התרגיל שוב. עניתי שכן. אני שמחה שעשיתי אותו שוב ויצא לי תרגיל כזה שרק נהניתי. השחזור הזה כן נותן ביטחון וזה הצדיק את זה שרציתי לעשות את התרגיל עוד פעם כי התאכזבתי שלא הצלחתי בניסיון הראשון. יצא לי תרגיל טוב, ואני הכי שמחה בעולם".

כידוע, השבוע זכתה אשרם לביקור מיוחד של הזמרת קרן פלס, אשר הגיעה לתת כבוד למתעמלת שמשתמשת בשירה "אם אלה החיים" בתרגיל הכדור שלה. "מאוד ריגש אותי שהיא בא ובטח שהיה כיף לשמוע ממנה מילים טובות. שמחתי לפגוש אותה", אמרה.


אשרם בראש הפודיום בפעם השלישית ברציפות (מאיה ביאליק)

אשרם סיפרה על ההבדלים מבחינת העידוד שהיא מקבלת בין אליפות ישראל לאליפות העולם: "אני מאוד אוהבת שמעודדים אותי. כששקט באולם, פחות כיף לי. עידוד נותן לי אנרגיות משום שיש קהל שתומך בי. יש גם קהל ישראלי שטס לאליפויות עולם והוא היה מדהים. אני מקווה שגם באליפות העולם בבאקו יהיה קהל ישראלי שיעודד אותי. זה הזמן להגיד לעם ישראל תטוסו לבאקו ותעודדו אותי! יהיה לי הכי כיף בעולם".

כאמור בעוד כחודש וחצי תתקיים אליפות העולם בבאקו, ואשרם מגיעה לשם עם התואר סגנית אלופת עולם בקרב רב, משהו שאף מתעמלת ישראלית לא עשתה לפניה. אשרם סירבה לדבר על הציפייה שלה לשמירה על התואר ואמרה: "אני לא חושבת על לעמוד על הפודיום. נכון שסיימתי עם מדליית הכסף, אבל אני לא אומרת לעצמי עכשיו שאני חייבת לעשות את זה שוב. אני חייבת לבוא ולעשות את הכי טוב. המטרה שלי? לקבוע את הקריטריון לטוקיו 2020. בשנה הזו מדובר בתחרות הכי חשובה בשבילי כי היא תקבע אם בעצם אהיה במשחקים אולימפיים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי