בכר: "לא שיחקנו טוב ויש המון מה לשפר, אך עמדנו במשימה"

ברק בכר
ברק בכר | אודי ציטיאט

מאמן ב"ש שמר על איפוק לאחר ה-1:1 נגד קייראט בקזחסטן וההעפלה לסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית: "לא שיחקנו כדורגל חכם". בדיקת CT שעבר ויטור נמצאה תקינה, אך הוא סובל מזעזוע מוח קל ויצטרך לנוח

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)
זה היה קשה מאוד, אך הפועל באר שבע השלימה הערב (חמישי) את המשימה והעפילה לסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית לאחר 1:1 בקזחסטן נגד קייראט ו-1:3 בסיכום צמד המפגשים. דוגאליץ' הבלם ניצל שגיאה של שטקוס (40) ואיזן עם עצמי (62) אחרי שאחמטוב (55) וסויומבאייב (97) הורחקו.


מי שהדאיג את אנשי באר שבע הוא מיגל ויטור, שספג כדור חזק בראשו במהלך המשחק והובהל לבית חולים מקומי לאחר שסבל מסחרחורת, אך בהמשך הגיעה צפירת הרגעה כאשר הבלם, שהוחלף בדקה ה-46 על ידי עמית ביטון, עבר בדיקת CT שנמצאה תקינה. ויטור גם שב למלון הקבוצה זמן קצר לאחר המשחק וישוב איתה לארץ, אולם יזדקק למנוחה בת מספר ימים לאחר שאובחן כסובל מזעזוע מוח קל.


ברק בכר, מאמן הפועל באר שבע, אמר בסיום המשחק: "זה לא היה משחק טוב שלנו. לא החזקנו בכדור ולא שיחקנו חכם כמו במשחק הראשון. לא משנה כרגע מה הסיבות. יש לנו הרבה דברים לשפר לקראת ההמשך. למרות ששיחקנו במגרש מאוד ביתי ובמזג אוויר חם, עמדנו במשימה, השגנו את התוצאה שרצינו ועלינו שלב. זה מה שהכי חשוב".


בכל הנוגע לזיקוקים שנורו בסמוך למלון של הקבוצה לפנות בוקר, אמר בכר: "זה לא היה נעים וזה פגע לשחקנים בשינה, אבל החבר'ה היו מרוכזים במשחק ובסופו של דבר זה לא השפיע עלינו".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי