ספרופולוס: "הפוטנציאל של אבדיה ענק, יכול לעשות דברים גדולים"

יאניס ספרופולוס | דני מרון

לקראת צמד המשחקים מול ריאל מדריד ו-ולנסיה, מאמן מכבי ת"א התייחס לדראפט: "מקווה שדני יהיה בקבוצה שתיתן לו לשחק". על כריס ג'ונס: "עדיין לא מספיק יעיל". וגם: מדוע הפצועים ממריאים לספרד?

(גודל טקסט)

אחרי שמחצה את ז'לגיריס קובנה והרשימה בהתמודדות שנערכה בהיכל, מכבי תל אביב תמריא לספרד שם היא תקיים שני משחקים לא פשוטים תוך 48 שעות בתקווה להתחיל רצף ניצחונות. מחר (רביעי ב-19:30) הצהובים יתמודדו מול ריאל מדריד החזקה ויומיים לאחר מכן (שישי ב-22:00) תחכה להם ולנסיה שפתחה את עונת היורוליג בצורה טובה. לקראת צמד המפגשים, המאמן יאניס ספרופולוס דיבר במסיבת העיתונאים המסורתית וסיפר על ההכנות של קבוצתו.

ספרופולוס פתח את דבריו: "אנו חייבים להמשיך ביכולת שהצגנו בשבוע שעבר. ריאל מדריד היא קבוצת איכותית ומנוסה, שיודעת איך להיות בטופ במשך זמן רב. אני מצפה מהשחקנים לשחק כמו לאורך כל התקופה שאני פה, כלומר להילחם, לעשות הגנה ולהיות חכמים בהתקפה".

על כך שהפצועים ימריאו עם הקבוצה לספרד: "הם לא ישחקו, אבל הם בהחלט קרובים להחלים. אנחנו יוצאים עם 17 שחקנים ונהיה שם חמישה ימים, אז רציתי שכל השחקנים יהיו ביחד. הפצועים צריכים להתאמן ולכן החלטנו שהם יבוא איתנו לספרד".

אות'לו האנטר | אודי ציטיאט

על כריס ג'ונס: "אני לא חושב שאנחנו פחות יעילים בלי ווילבקין והאנטר, אבל מסכים שג'ונס, שהוא עדיין חדש ביורוליג, עדיין לא מספיק יעיל. הוא לא בכושר הכי טוב שלו וכמובן שזה נורמלי שהקבוצה תהיה טובה יותר עם שחקנים שמשחקים ביחד שנים. כריס ישתפר כשהוא יכיר טוב יותר את השיטה. הוא עדיין בתהליך למידה ואני עדיין לומד אותו. לכן יש הבדל כשסקוטי על המגרש".

על דני אבדיה והדראפט: "כולם אוהבים את דני, כל ישראל איתו. הוא תוצר של מכבי, שנתנה לו הזדמנות להראות את הכישרון שלנו ואנחנו גאים בו. נאחל לו המון בהצלחה. אנחנו יודעים שהוא יצליח, כי הוא עובד קשה כבר שבע או שמונה שנים. הייתה לו עונה נהדרת איתנו. אני מאמין שיש לו פוטנציאל ענק. אני לא יודע איזו קבוצה תבחר בו, אבל אני מקווה שהוא יהיה בקבוצה שתיתן לו לשחק. הוא יכול לעשות דברים גדולים ואנחנו נעקוב אחר הדרך שלו ב-NBA".

יאניס ספרופולוס | ברני ארדוב
עוד באותו נושא: יאניס ספרופולוס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי