רוטנשטיינר: "יכול להיות שזה המשחק האחרון שלי בנבחרת ישראל"

וילי רוטנשטיינר | ההתאחדות לכדורגל

המאמן הלאומי לקראת סקוטלנד (רביעי, 21:45): "סיכמתי עם ההתאחדות שאני המאמן עד סוף השנה. בהמשך נשב ונדון לגבי עתידי בתחילת דצמבר". היכולת: "בתקשורת יש דעה שאנחנו חייבים לנצח תמיד את צ'כיה וסקוטלנד"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תתמודד מחר (רביעי, 21:45) נגד סקוטלנד במסגרת מחזור הנעילה של ליגת האומות. לאחר שהפסידה לצ'כיה, הנבחרת הלאומית חייבת לנצח את יריבתה מחר ולקוות להפסד של סלובקיה כדי להימנע מירידה לדרג C.

כזכור, הנבחרת הסקוטית הדיחה את ישראל מפלייאוף העלייה ליורו 2020, ולקראת המשחק מחר הקפטן ביברס נאתכו אמר: "המשחק הקודם באמת היה חצי גמר והזדמנות חד פעמית להגיע לגמר. הפסדנו אותו בפנדלים ושם זה נגמר. עכשיו יש לנו מטרות אחרות וחדשות ואני לא רואה משחק נבחרת, גם משחק אימון, שצריך לתת בו מוטיבציה לשחקנים. המשחק מחר חשוב לכולנו ואנחנו רוצים לנצח אותי כדי להשיג את המטרה שהיא להישאר בדרג B".

המשחק מחר עשוי להיות האחרון של המאמן וילי רוטנשטיינר על הקווים של נבחרת ישראל. על עניין זה נאתכו הוסיף: "לא מתעסקים בזה. כי גם לא נראה לי שמי שמקבל את ההחלטות מתעסק בזה כרגע. אני יכול להגיד רק דברים טובים על הצוות שעושה עבודה מצוינת ואנחנו מרגישים את זה. נעשה הכל בשביל לנצח את המשחק הזה וכשיקבלו את ההחלטה, נגיב".

נאתכו. "עתידו של רוטנשטיינר? מקבלי ההחלטות לא עוסקים בזה" | ההתאחדות לכדורגל

ההבדלים בין המחציות של נבחרת ישראל: "זה שאנחנו סופגים שער לא אומר שאנחנו משחקים רע. למעט המשחק נגד צ'כיה בבית, המחציות הראשונות לא היו רעות, במיוחד נגד סלובקיה. זה שחזרנו למשחקים האלה זה כבר מראה על משהו חיובי, לגבי צ'כיה – הם סגרו אותנו מצוין, במחצית המאמן נתן לנו דגשים שהוא רוצה שישתנו, לפעמים במחצית השנייה שחקנים מתעייפים, יש יותר שטחים וצריך לדעת לנצל את הדברים האלה, בשביל זה יש פה סגל של 22 שחקנים ולא של 11 שחקנים".

לאחר קפטן הנבחרת, גם המאמן הלאומי רוטנשטיינר התייצב מול המיקרופונים ואמר: "משחק אחרון שלי? יכול להיות. אני יודע שאני מאמן הנבחרת עד סוף השנה, מחר זה המשחק האחרון שלה שנה. בהמשך נשב ונדון לגבי עתידי בתחילת דצמבר. אולי זה יהיה המשחק האחרון".

על היכולת של נבחרת ישראל אמר האוסטרי: "מלבד המשחק נגד צ'כיה, היו לנו הופעות טובות. אבל אם לכם בתקשורת יש דעה שאנחנו צריכים לנצח תמיד נבחרות כמו סקוטלנד, צ'כיה וסלובקיה, אז כנראה שאין לנו את אותן ציפיות. זו לא בושה, גם אם נרד דרג, עדיין רואים את התהליך והפיתוח של הנבחרת".

רוטנשטיינר. "יודע שאני מאמן הנבחרת עד סוף השנה" | איתן דותן, ההתאחדות לכדורגל

המשחק נגד סקוטלנד: "הם חושבים שהמשחק בידיים שלהם? חושב שהפייבוריטית מאוד ברורה. אנחנו מדורגים מתחתם בדירוג העולמי וצריכים לכבד אותם. יש להם 8 שחקנים בפרמיירליג וגם מהליגה השנייה באנגליה, אבל הראינו בחצי גמר הפלייאוף שאנחנו יכולים להתמודד איתם וזה מה שננסה לעשות במשחק המאוד חשוב מולם מחר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי