דיווח: ריאל מדריד הודיעה לחאמס שהוא נשאר בקבוצה

חאמס רודריגס, זינדין זידאן
"אין בעיות עם זידאן". בטוח? | CURTO DE LA TORRE/AFP/Getty Images

הקשר חזר היום לולדבבאס והתאמן במדי הבלאנקוס לאחר יותר משנתיים, לפי "אס" במועדון החליטו שלא למכור אותו לאור התבוסה הקשה בדרבי ופציעתו של אסנסיו. סולארי: "טבעי שריאל חושבת על מחליפים לקרוס ומודריץ'"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
ריאל מדריד חזרה להתאמן היום (שני) לראשונה מאז התבוסה המהדהדת 7:3 לאתלטיקו מדריד בדרבי. חאמס רודריגס, הקשר הקולומביאני שהושאל בשנתיים האחרונות לבאיירן מינכן, היה הפנים החדשות בולדבבאס (מתחם האימונים) יחד עם אדר מיליטאו וקאסמירו, שקיבלו חופשה לאחר הקופה אמריקה. אין זה סוד כי המאמן זינדין זידאן רצה לוותר על שירותיו אלא שלפי "אס", במועדון הודיעו לקשר שהוא נשאר בקבוצה ולא יעבור לולא רק בשל התבוסה אלא גם לאור הפציעה של מרקו אסנסיו. אוהדי הבלאנקוס שזיהו את השחקן במכונית בדרך למתחם, צעקו לעברו: "אל תעזוב".


בנושא אחר: סנטיאגו סולארי, שפוטר מריאל מדריד לפני פחות מחמישה חודשים, לאחר התבוסה 4:1 לאייאקס בסנטיאגו ברנבאו בשמינית גמר ליגת האלופות, התראיין ל-ESPN ודיבר על האקסית מבלי להפנות אצבע מאשימה, אך רמז שהקבוצה חייבת שינוי. רבים ראו דמיון בין התבוסה של הבלאנקוס במשחק האחרון לבין מה שקרה נגד ההולנדים.


על גארת' בייל: "יש לי רק מילים טובות לומר עליו ולא חשוב מה יקרה, הוא יהווה חלק חשוב מההיסטוריה של המועדון הזה. אם הוא יישאר – המועדון יוכל לסמוך על שחקן טוב".





סולארי היה זה שקידם את ויניסיוס והפך אותו לשחקן הרכב קבוע. זה מה שהיה לו לומר על הברזילאי: "אני מאוד מחבב אותו, הוא השתפר בצורה נפלאה בשנה האחרונה, משחקן הרכב בקסטיליה ועד לשחקן חשוב בריאל מדריד, הוא הגיב היטב ללחץ והיו ול הופעות פנטסטיות. אלא שהוא יצטרך כעת עם החתמת אדן הזאר להסתגל לעמדה בצד ימין שהיא לא הטבעית עבורו.


על אדן הזאר: "הוא אחד מאותם השחקנים שיכולים לגרום לקבוצה לשחק סביבו, הוא שחקן גדול. הבעיה היא שהקבוצה חסרה את הגולים של כריסטיאנו רונאלדו. הוא הגיע במצב בו הקבוצה חייבת להבקיע יותר שערים כדי להילחם על הטרבל, ועל כן ההצלחה שלו תימדד בשערים". הארגנטינאי שיבח את קארים בנזמה על העונה האחרונה ואמר: " הוא המספר '9' הטוב בעולם כשמדברים על שיתוף פעולה עם הקישור ובניית המשחק, והוא יודע לכבוש שערים. גם הוא יצטרך לכבוש הרבה, כמו בעונה שעברה".


על הצטרפותו האפשרית של פול פוגבה: "כשלוקה מודריץ', טוני קרוס וקאסמירו בכושר – הם הטובים ביותר, הם בנו את אחת מחוליות האמצע הטובות ביותר בהיסטוריה של המועדון. אבל הם לא נעשים צעירים יותר. זה נורמלי שהמועדון חושב על שחקנים אחרים. אני לא יודע מי האופצייה הטובה ביותר עבור ריאל מדריד כרגע, אבל אם הוא יגיע או שם גדול אחר – זו תהיה תחרות אמיתית ושם גדול יצטרך לשבת על הספסל".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי