קוואי לאונרד: "הייתי קרוב ללייקרס, אך הרגשתי קארמה רעה"

קוואי לאונרד
קוואי לאונרד | FREDERIC J. BROWN/AFP/Getty Images

מי שנבחר לשחקן הטוב בליגה הסביר את המעבר ללוס אנג'לס קליפרס: "כשהוצגה בפניי ההזדמנות לשחק עם פול ג'ורג', הסכמתי. לפני שנתיים ביקשתי מסן אנטוניו לצרף אותו". וגם: מי צפויות להיפגש בגמר ב-2020?

(גודל טקסט)

ביום רביעי הוצג רשמית קוואי לאונרד במסיבת עיתונאים ככוכב החדש והנוצץ של לוס אנג'לס קליפרס, אחרי קיץ ארוך. האלוף הטרי עם טורונטו רפטורס היה השחקן המבוקש בשוק השחקנים החופשיים ובהחלט משך את החלטתו זמן מה, עד שהודיע על בחירתו בקליפרס – אחרי שכבר נראה היה שישחק דווקא ביריבתה העירונית לוס אנג'לס לייקרס, יחד עם לברון ג'יימס.

בראיון ל-ESPN הודה לאונרד לראשונה: "הייתי מאוד קרוב לעבור ללוס אנג'לס לייקרס. מאוד קרוב, אבל כשהוצגה בפניי ההזדמנות לשחק עם פול ג'ורג', הסכמתי להצעה (של הקליפרס). אמרתי שנלך על זה. הרגשתי קארמה רעה אם אבחר בלייקרס, כי רציתי לקחת את הזמן בשביל הבחירה הכי טובה לקריירה שלי ולא רציתי שהם יפספסו שחקנים בגלל שאני לא החלטתי. הייתה להם הזדמנות גדולה והייתי קרוב להצטרף, אבל בסוף סיימתי בצד השני של העיר".

לאונרד כאמור יכול היה לשחק עם לברון ג'יימס אם היה בוחר בלייקרס, אבל לא אחת סיפר שישמח לשחק עם ג'ורג', מי שנבחר שש פעמים בקריירה למשחק האולסטאר, וגם חשף שאף ניסה לפני שנתיים לשכנע את סן אנטוניו ספרס להעבירו אליה: "זו כנראה הפעם הראשונה שאשחק עם שחקן מהטובים בעולם ששנינו באותו גיל בערך ועם אותו כישרון", אמר ה-MVP של סדרת הגמר האחרונה.


לאונרד רצה לשחק עם ג'ורג' כבר לפני שנתיים (Kevork Djansezian/Getty Images)

אגב, הלילה (בין חמישי לשישי) פרסמה סוכנות ההימורים "סיזרס פאלאס" בלאס וגאס את יחסי ההימורים לעונה הבאה ומי שהוצבה בראש היא מילווקי באקס, שצפויה לנצח 57 משחקים ולסיים ראשונה במזרח. לוס אנג'לס קליפרס עם לאונרד וג'ורג' במערב צפויה להוביל את המערב.

כפי שנטען ב-ESPN מוקדם יותר השבוע, השנה אין פייבוריטית אחת ברורה לזכייה בצלחת ובסקר שהם ערכו בין 20 מאמנים נבחר קוואי לאונרד לשחקן הטוב בליגה ברוב קולות והמאמנם בחרו גם את צירופו לצד ג'ורג' לקליפרס למהלך הגדול של הקיץ. המאמנים, כמו סוכנויות ההימורים, גם כן טענו שבגמר ה-NBA השנה נזכה לראות את מילווקי באקס מול לוס אנג'לס קליפרס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי