אנאדולו הביסה את חימקי, ניצחונות לצסק"א ובאסקוניה

שחקני אנאדולו אפס | Sefa Karacan/Anadolu Agency via Getty Images

הטורקים גברו 105:77 אצל הרוסים בזכות משחק נהדר של סימון (24 נק') ולארקין (20, 7 אס'). אלופת אירופה רשמה ניצחון 81:89 חשוב אצל באיירן ועלתה למאזן 3:7. ג'יימס צלף 25 נק'. 72:93 לבאסקים על פנאתינייקוס

(גודל טקסט)

שבוע עמוס במשחקים ביורוליג נמשך הערב (חמישי) כאשר בראשון מבין שלושה מפגשים במסגרת המחזור ה-10, אנאדולו אפס הביסה את חימקי מוסקבה ברוסיה. בנוסף, צסק"א מוסקבה ניצחה בחוץ את באיירן מינכן ובאסקוניה גברה על פנאתינייקוס.

חימקי מוסקבה – אנאדולו אפס 105:77

הטורקים התאוששו מההפסד לבאיירן מינכן ושלשום ו"הוציאו עצבים" על שחקניו של רימאס קורטינאיטיס, שסופרים כבר שישה הפסדים העונה, בעוד החבורה מאיסטנבול עם חמישה ניצחונות בתשעה משחקים (לכל אחת משתי הקבוצות יש משחק חסר, שבוטל עקב הקורונה). רבע ראשון התקפי מאוד הסתיים ב-29:30 לחימקי, אך בהמשך ההתמודדות הפכה לחד צדדית.

אנאדולו ירדה להפסקה ביתרון של שבע נקודות ופתחה את הרבע השלישי בריצת 0:10 שהקפיצה את ההפרש ל-17, ומזה המארחת לא הצליחה לחזור. קרניסלב סימון הוביל את המנצחת עם 24 נקודות, שיין לארקין הוסיף 20 ושבעה אסיסטים וטיבור פלייס קלע 18. מהעבר השני, יאניס טימה וג'ורדן מיקי סיימו עם 13 כ"א, אלכסיי שבד אמנם מסר תשעה אסיסטים אך סיפק ערב קליעה חלש ותרם תשע נקודות בלבד.

לארקין. 20 נקודות לכוכב | Sefa Karacan/Anadolu Agency via Getty Images

באיירן מינכן – צסק"א מוסקבה 89:81

אלופת אירופה רשמה ניצחון חמישי ברצף, דווקא אצל באיירן מינכן, כאשר בסיום המשחק היא שם השוותה את מאזנה (3:7) ליריבתה בצמרת היורוליג. הגרמנים היו במשחק במשך שלושה רבעים והיה נדמה שאנחנו בדרך בדרך למותחן מסוים, אבל צסק"א הייתה עדיפה בהרבה במהלך הרבע המכריע. ניקולה מיליוטינוב סיים עם דאבל-דאבל נהדר – 18 נקודות ו-12 ריבאונדים, מייק ג'יימס הוביל את רשימת הקלעים עם 25 נקודות. ג'יילן ריינולדס, אקס מכבי ת"א, שוב רשם הופעה טובה במדי באיירן עם 18 נקודות, ווייד בולדווין סיים עם 19 נקודות.

באסקוניה – פנאתינייקוס 72:93

פתיחת העונה הרעה של הירוקים המשיכה גם הערב נגד הבאסקים, שמיצדם עלו למאזן 4:4 אחרי ההופעה הטובה באולם הביתי. הרבע הראשון בהתמודדות היה צמוד, אך כאן בדיוק זה נגמר. ריצת 3:12 ברבע השני ועוד ריצת 2:11 ברבע הרביעי הספיקו לבאסקוניה לנצח את המשחק. אלכס פטרס ולוקה ונדוסה סיימו עם 19 נקודות כל אחד, יאניס פפאפטרו הוביל את קלעי פאו עם 17.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי