מחמאות לקבהא ולקלטינס, ספורי יהיה כשיר לגומלין

דוד קלטינס
דוד קלטינס | דני מרון

בהפועל באר שבע מרוצים מצמד הקשרים שהמשיכו את היכולת הטובה ממשחק גביע הטוטו. במועדון מרגישים שהיו יכולים לכבוש יותר, אך עם זאת שבעי רצון מהתוצאה. כובש השער הראשון צפוי להמריא לקזחסטן

(גודל טקסט)

שביעות רצון גדולה בהפועל באר שבע בעקבות ה-0:2 הביתי על קייראט אלמאטי הקזחית במשחק הראשון בשלב המוקדמות השני של הליגה האירופית. בקבוצה ציינו בייחוד את הלחימה והנחישות שהפגינו השחקנים עם דגש על שני שחקני הקישור האחורי, מרואן קבהא ודוד קלטינס, שהצטיינו במשחק והמשיכו את היכולת הטובה שהציגו בניצחון על מכבי חיפה בגביע הטוטו.

בהקשר הזה ציין המאמן ברק בכר לאחר הניצחון כי: "זה מראה שמי שעובד קשה ומצדיק את הקרדיט שהוא מקבל, גם אם זה במשחק גביע הטוטו, זוכה לשחק גם במשחק הבא".

בבאר שבע אמנם מרגישים שהיו יכולים לכבוש יותר לנוכח הכמות הגדולה של מצבי ההבקעה אליהם הגיעה הקבוצה, אך לעומת זאת מרוצים מהעובדה כי לא ספגו שער והם מגיעים עם מקדמה סבירה לקראת משחק הגומלין ביום חמישי הקרוב בקזחסטן.

בנושא המקצועי הקשר רמזי ספורי שנחבל בידו במהלך המחצית השנייה והוחלף, אמור להיות כשיר למשחק הגומלין. הקבוצה תצא כבר ביום שני לקזחסטן עם טיסה דרך טורקיה.


רמזי ספורי. למרות הפציעה יהיה כשיר לגומלין (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי