צפו בתקציר: 0:1 למכבי ת"א על הפועל חדרה

הצהובים ניצלו את המעידה של מכבי חיפה בדרבי וצימקו את הפער מהירוקים לנקודה אחת בלבד. חטאב כבש שער עצמי (29) בהופעת הבכורה בקבוצה מהשרון, אשר עדיין תקועה במקום האחרון ללא ניצחון

(גודל טקסט)

נראה שפתיחת העונה של מכבי תל אביב נגמרה. לאחר שהשיגה את ניצחון הבכורה שלה במחזור שעבר, האלופה רשמה הערב (ראשון) 0:1 קטן על הפועל חדרה, אשר קיזז את הפער ממכבי חיפה זמנית לנקודה אחת בלבד, ושתיים מהמקום הראשון. לצערו של עובדייה חטאב, הבלם ציין את חזרתו לכדורגל עם שער עצמי מאכזב, אשר העניק לצהובים שלוש נקודות על חשבון נועלת הטבלה.

עוד לפני שריקת הפתיחה, ניתן היה לראות את הרוטציה שגאורגיוס דוניס מעוניין לבצע בשל העומס הקרוב על קבוצתו, אייל גולסה ואיתן טיבי נותרו על הספסל. מאור קנדיל התאושש מהפציעה ופתח באגף, אנריק סבוריט חזר מספרד לאחר הולדת בנו וקיבל גם הוא את המקום ב-11.

מן העבר השני, שרון מימר טרם רשם ניצחון העונה, והערב הוא גם סבל ממכת פציעות לא קטנה בסגלו. וויסאם רבאח וטל כחילה הפצועים נעדרו, חטאב פתח לאחר שחתם רק בשבוע שעבר. כזכור, אקס מ.ס. אשדוד ריצה 11 חודשי מאסר בגין הפקרת אדם למוות בתאונת פגע וברח. שובל גוזלן קיבל את המקום בחוד במקומו של מרשל אודה.

הצהובים חוגגים, הפער קוזז לנקודה | אריאל שלום

המשחק נפתח עם שליטה כמעט מלאה של מכבי ת"א, אבל ללא מצבי הבקעה לכיוון שערו של רובי לבקוביץ'. 29 דקות בדיוק הספיקו ללחץ של הצהובים להתבטא על לוח התוצאות, כאשר דן ביטון הרים קרן לעבר מרכז הרחבה, אלכסנדר פשיץ' ניסה לנגוח, אבל ראשו של חטאב היה שם וגרם לשער הניצחון של האורחת.

אכזבה בחדרה. ללא ניצחון העונה | אריאל שלום

הרכבים

הפועל חדרה: רובי לבקוביץ', נועם כהן, ג'ונתן סיסה, מנשה זלקה (אונוריודה אודה, 63), עוביידה חטאב, עבדאללה ג'אבר, תמיר גלזר, עומר לקאו (מקסים פלקושצ'נקו, 74), ריף מסיקה (גלעד אברמוב, 74), גוסטבו מרמנטיני (אסי גומה, 82), שובל גוזלן (רודריגו בונגונגי, 63).

מכבי תל אביב: דניאל טננבאום, מאור קנדיל, שרן ייני, לואיס הרננדס, אנריק סבוריט (אופיר דוידזאדה, 81), דן גלזר, דור פרץ, דן ביטון (איילון אלמוג, 74), יונתן כהן (מתן חוזז, 87), טל בן חיים (אייל גולסה, 81), אלכסנדר פשיץ' (ניק בלקמן, 87).

מהלך המשחק

דקה 17, איום ראשון של מכבי ת"א: הצהובים התקשו לפתח את המשחק בדקות הפתיחה, יונתן כהן לקח אחריות אחרי 17 דקות של משחק עם כדור חופשי מסוכן וסחט הדיפה מלבקוביץ'.

דקה 28, דן ביטון היה קרוב לשער: התקפה נהדרת של הצהובים הגיעה ליונתן כהן, שמצא את פשיץ' ברחבה. החלוץ הוריד את הכדור לדן ביטון, שהפציץ לעבר השער ופספס בסנטימטרים את המסגרת.

דקה 29, 0:1 למכבי ת"א: השליטה של הצהובים על המגרש עברה גם ללוח התוצאות – קרן של דן ביטון הגיעה לראשו של חטאב, אשר לצערו נגח לשערו וכבש שער עצמי בהופעת הבכורה שלו בחדרה.

חטאב ברגע הנגיחה לרשת | אריאל שלום
הצהובים עלו ליתרון באצטדיון בנתניה | אריאל שלום

דקה 34, מכבי ת"א התקרבה לשער שני: פעם נוספת קרן של דן ביטון עשתה צרות ברחבה של חדרה, קנדיל ניסה למצוא את המסגרת ופספס במעט.

דקה 45, שריקת הסיום של המחצית הראשונה: מכבי תל אביב ירדה לחדרי ההלבשה ביתרון 0:1 נגד הפועל חדרה.

האלופה מובילה במחצית | אריאל שלום

מחצית שנייה

דקה 58, פשיץ' היה קרוב לשער ליגה שני: מכבי ת"א התקשתה להיכנס למחצית השנייה, אך לאחר כרבע שעה היא הייתה קרובה מאוד לשער שני – יונתן כהם הרים כדור נהדר לעבר מרכז הרחבה, פשיץ' ניסה לנגוח ופספס את הכדור במילימטרים.

דקה 62, חדרה ניצלה פעם נוספת: הפעם טל בן חיים יצא למבצע אישי אופייני, חלף על פני השומר שלו והרים כדור נהדר, יונתן כהן נגח בעוצמה למשקוף.

יונתן כהן. נגיחה חזרה למשקוף. | אריאל שלום

דקה 75, בעיטה לקורה של חדרה: האורחת כמעט חזרה למשחק! אודה ניסה את מזלו מרחוק, ולצערו הוא הפציץ את העמוד של טננבאום.

דקה 90+5, שריקת הסיום בנתניה: מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את הפועל חדרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי