החתמה כפולה: אמיר רוסתום ואריאל לזמי הצטרפו לבני יהודה

אמיר רוסתום
אמיר רוסתום | בני יהודה, רשמי

המגן השמאלי ששיחק בעונה החולפת בעירוני נשר מליגה א' הגיע הצטרף למחזיקת הגביע, יחד איתו הגיע שחקן ההתקפה מהכח עמידר רמת גן. שני השחקנים חתמו לשלוש שנים. פשלר האריך חוזה, גאדיר יחמיץ את אלוף האלופים

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה ממשיכה לחזק את הסגל שלה לקראת העונה הבאה והיום (חמישי) החתימה שני שחקנים חדשים מליגה א'. הראשון היה אמיר רוסתום, בן 20, מגן שמאלי, שחתם על לשלוש שנים, באמצעות סוכניו: שי אבני ושחר גרינברג. רוסתום, שגדל במחלקת הנוער של קריית שמונה, שיחק בעונה החולפת במדי עירוני נשר, בה שיחק 31 הופעות וכבש שלושה שערים.

אחריו הצטרף גם אריאל לזמי, שחקן התקפה בן 25, שחתם גם הוא עד 2022 באמצעות סוכנו – בועז גרן. לזמי, שגדל במחלקת הנוער של קריית שמונה, שיחק בעונה החולפת בהכח עמידר רמת גן. עוד קודם לכן הספיק לרשום 15 הופעות בקבוצה הבוגרת של הפועל תל אביב.

לזמי: "שמח ונרגש להצטרף למועדון גדול כמו בני יהודה. מועדון שנותן הזדמנות, אמון ואת כל התנאים על מנת להשתפר ולהתקדם. אני רוצה להודות ליוסי אבוקסיס, הצוות המקצועי וההנהלה על האמון. מבטיח לעשות הכל בשביל לשמח את הקהל הכתום".


אריאל לזמי חוזר לליגת העל (האתר הרשמי)

שחקן שיישאר בבני יהודה בשלוש השנים הבאות הוא דניאל פשלר בן ה-21. הבלם שגדל במחלקת הנוער של המועדון היה חלק משמעותי מהקבוצה בעונה שעברה ושותף בלא פחות מ-31 משחקים בכל המסגרות.  בנושא המקצועי מוחמד גדיר יחמיץ את אלוף האלופים בגלל פציעה בגב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי