צפו: קלוז' גברה 1:3 על אסטנה ותפגוש את מכבי תל אביב

שחקני קלוז'
שחקני קלוז' | האתר הרשמי

הרומנים התאוששו מהפסד 1:0 בקזחסטן ויתמודדו מול הצהובים בסיבוב השני. המשמעות: אם תעלה, קבוצתו של איביץ' לא תהיה מדורגת. לודוגורץ הודחה למרות בישול של מאוויס צ'יבוטה, לאחר הפסד 3:2 לפרנצווארוש

(גודל טקסט)
זהות יריבתה של מכבי תל אביב בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות נקבעה הערב (רביעי). הצהובים יפגשו את קלוז' הרומנית, שהתאוששה מהפסד חוץ וגברה על אסטנה 1:3 בגומלין, בדרך ל-2:3 בסיכום שני המשחקים. המשמעות היא שבמקרה שאלופת ישראל תעלה לסיבוב השלישי, היא לא תהיה מדורגת בו. קודם לכן, לודוגורץ של דן ביטון ומאוויס צ'יבוטה הודחה כבר בסיבוב הראשון על ידי פרנצווארושף לאחר הפסד 3:2 ו-5:3 בסיכום שני המשחקים.


קלוז' – אסטנה 1:3
הקזחים הכניסו את הביתיים ללחץ עם שער חוץ, שהכפיל את היתרון מהמשחק הראשון אחרי ארבע דקות בלבד, מרגלו של רומן מורטזאייב. אבל המארחים התאוששו מהר, כשבילל עומראני הצרפתי נגח את שער השוויון בדקה העשירית. 16 דקות לאחר מכן הגיע המהפך, משער עצמי של יבגני פוסטניקוב. התוצאה הזו עדיין הייתה מעלה את אסטנה, אבל הרומנים השיגו את השער השלישי המיוחל כשעומאני השלים צמד בדקה ה-73 וקבע את תוצאת הסיום, בדרך למפגש עם מכבי תל אביב בסיבוב הבא.


לודוגורץ – פרנצווארוש 3:2 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
לודוגורץ הגיעה למשחק בידיעה שכדי לעלות היא חייבת לנצח בהפרש של שער אחד אם תסיים בשער נקי, אבל ההונגרים קטעו את החלום עם שערים מהירים של איגור קראטין (17) ומיכל שקברקה (21), מאוויס ציבוטה הכניס רוח חיים למשחק לאחר שבישל בדקה ה-24 גיאורגי טרזייב לאחר כדור קרן. פרנצווארוש סגרו את הסיפור לאחר תומאק ניוגן כבש את השער השלישי (48) של פרנצווארוש שסגר את הסיפור, למרות שער עצמי של מרסל הייסטר שקבע את תוצאת המשחק (69), אך לא השפיע על הקבוצה הבולגרית. דן ביטון עלה מהספסל בדקה ה-64.


בישול של מאוויס צ'יבוטה לא עזר ללודוגורץ. (האתר הרשמי של לודוגורץ)
בישול של מאוויס צ'יבוטה לא עזר ללודוגורץ. (האתר הרשמי של לודוגורץ)


סלטיק – פ.צ סראייבו 1:2

אלופת הסקוטלנד השיגה את המקדמה שהייתה צריכה במשחק הראשון, שאותו ניצחה 0:4. הערב היא שייטה בדרך לניצחון נוסף, משערים של ראיין כריסטי וקאלום מקגרגור. ניר ביטון פתח פעם נוספת בעמדת הבלם והשלים 90 דקות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי