ספיצ'קוב תתחרה מול דריהן על הכרטיס לטוקיו

קטי ספיצ'קוב
קטי ספיצ'קוב | KAZUHIRO NOGI/AFP/Getty Images

אליפות אירופה 2020 לגלשני רוח תצא לדרך בשלישי, שתי הגולשות במאבק על המקום באולימפיאדה. ספיצ'קוב מובילה, גם מאיה מוריס בתמונה. צוברי מוביל אצל הגברים, אצלם הכרטיס לטוקיו ייקבע רק אחרי האליפות בחודש מרץ

(גודל טקסט)

אליפות אירופה 2020 לגלשני הרוח ניל פרייד, עליהם יתחרו במשחקים האולימפיים טוקיו 2021 בפעם האחרונה בטרם יוחלפו בגלשנים מדגם האיי.קיו.פויל, תצא לדרך מחר (שלישי) בווילאמורה פורטוגל.

אליפות הנשים תנעל את התחרות על הכרטיס הישראלי לטוקיו ואילו לגברים מצפה גם אליפות אירופה 2021 שתתקיים באותו אתר בחודש מרץ. כרגע מוליכה קטי ספיצ'קוב בטבלת הניקוד הפנימי עם פער של 35 נקודות לפני נוי דריהן, כשגם מאיה מוריס בתמונה.

אצל הגברים, המדליסט האולימפי שחר צוברי מוביל, אולם התחרות תסתיים רק באביב הקרוב. 45 גולשים ו-32 גולשות יתחרו ממחר ועד שבת, כשבמקביל תתקיים גם תחרות הנוער אם כי בהיקף מצומצם של מתחרים.

יו"ר איגוד השייט גילי אמיר אמר: "צפויה תחרות חזקה ואיכותית, הן בנשים והן בגברים, עם מיטב הספורטאים שנראה בטוקיו בקיץ. עשינו הכנה מיטבית במסגרת מגבלות הקורונה. מדליה אחת, בגברים או בנשים, תיחשב להישג".

המנהל המקצועי של הנבחרת, אלי צוקרמן, הוסיף: "זו התחרות הראשונה בדגם האולימפי הנוכחי מאז תחילת מגיפת הקורנה. הספורטאים והספורטאיות שלנו הגיעו לאחר הכנה רצינית ואינטנסיבית, המאמנים גור שטיינברג, רוני מאיר ואולגה מסליבץ, עמדו באתגרים הגדולים שתקופת הקורנה הציבה בפניהם, והצליחו להביא את הספורטאים לרמת מוכנות גבוהה".

מאמן נבחרת הגברים, גור שטיינברג, סיכם: "מגבלות הקורונה לא גרמו לנו להוריד את הרגל מהגז. התאמנו בזריזות תוכנית הכנה הבנויה על אימונים פנימיים בנבחרת רחבה. מעריך שאנחנו רואים כעת נבחרת עם יותר יכולת".

שחר צוברי, גור שטיינברג ויואב כהן
שחר צוברי, גור שטיינברג ויואב כהן | צילום: איגוד השייט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי