מאמן פ.ס.וו: "זהבי יוכיח לכולם מה הוא שווה, הוא לא כשיר לחלוטין"

לקראת המשחק נגד פאוק סלוניקי (21:50 בספורט3), שמידט יצא להגנת הישראלי: "יש לנו שחקנים שרגילים להיות התחנה האחרונה בכל התקפה, צריך לתת להם זמן להתאקלם"

(גודל טקסט)

פ.ס.וו איינדהובן תנסה לשוב למסלול הניצחונות כשתארח הערב את פאוק סלוניקי במסגרת הליגה האירופית (החל מ-21:50 בספורט3), שלושה שבועות לאחר שהובסה 4:1 בסלוניקי, ואחרי גל הביקורות הקשות נגד יכולתו של ערן זהבי ועל רוג'ר שמידט שצירף אותו לקבוצה בקיץ בחוזה עתק, אמש (רביעי) הגיעה תגובה ראשונה מצד המאמן.

שמידט, שבין השאר הואשם בכך שצירף את ערן זהבי כי הוא "חבר שלו מסין", נשאל במסיבת העיתונאים על החלוץ שהחמיץ בתחילת השבוע פנדל ב-1:1 נגד טוונטה ועדיין לא כבש שער שדה בליגה ההולנדית: "להרבה שחקנים אצלנו בקבוצה יש כרגע בעיה ודברים לא הולכים בדרך שהם רוצים וכך גם ערן".

"ערן לא שיחק תקופה אחרי ההעברה שלו אלינו, אנחנו היינו בנסיעות רבות והיו לו גם משחקים עם הנבחרת ואל תשכחו שהוא היה צריך להתמודד עם קורונה", המשיך להגן שמידט על זהבי, "ערן עדיין לא כשיר במאת האחוזים. אני לא רוצה לשעמם אתכם עם סיפורים, אבל לקורונה הייתה השפעה על השחקנים שלנו".

כשנשאל שמידט על שיתוף הפעולה הבעייתי בלשון המעטה בין שחקני ההתקפה של פ.ס.וו, הוסיף: "זה ברור שאנחנו צריכים לקבל החלטות טובות יותר בהתקפה, יש לנו שחקנים שרגילים להיות התחנה האחרונה בכל התקפה וצריך לתת להם זמן להתאקלם. זה נכון שערן התקשה לאחרונה, אבל אני בטוח שהוא יוכיח לכולם מה הוא שווה".

ערן זהבי | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי