נאסרי הוצג: "עשיתי טעויות, אבל השתנתי מאז שאני אבא"

סמיר נאסרי
סמיר נאסרי | VIRGINIE LEFOUR / Contributor

הצרפתי בן ה-32 חתם באנדלרכט וסיפר: "קומפאני התקשר וזה הקסים אותי, אשתדל להיות האיש שלו על המגרש". היום שאחרי הכדורגל: "רוצה לאמן". המנהל הטכני פרנקן ארנסן: "וינסנט שכנע אותו להגיע"

(גודל טקסט)
אחרי שביום שישי האחרון הוא חתם על חוזה לעונה אחת, סמיר נאסרי (32) הוצג היום (שלישי) במסיבת עיתונאים חגיגית שערכה אנדלרכט, הקבוצה בה חברו לשעבר ממנצ'סטר סיטי, וינסנט קומפאני, משמש כמאמן-שחקן.


"הכסף לא היה הדבר החשוב ביותר", אמר נאסרי שעבר לקבוצה הבלגית לאחר ששוחרר מווסטהאם. "רציתי להישאר עם המשפחה שלי באירופה וחיפשתי פרוקיט נחמד ומסקרן".


המגעים לצירופו: "קומפאני התקשר אליי וזה מיד הקסים אותי. היה לנו קשר טוב במנצ'סטר סיטי, הוא עזר לי להשתלב ותמיד היה קפטן כריזמטי שהסתכלת עליו בהערצה. עכשיו הוא המאמן שלי ואשתדל להיות האיש שלו ויד ימינו על המגרש".



סמיר נאסרי לצד פרנק ארנסן במסיבת העיתונאים (Gettyimages)


התדמית הבעייתית: "זה נכון שהיה לי אופי מיוחד. אם משהו לא התאים לי, אפשר היה להבחין בזה מיד. אבל השתנתי מאז שהפכתי לאבא. עשיתי טעויות במהלך הקריירה שלי, אולם עכשיו אני רוצה לנצל את הניסיון שלי על מנת לסייע לצעירים להישאר במסלול הנכון".


היום שאחרי הכדורגל: "אני רוצה להיות מאמן ומתכוון להתחיל קורס בקרוב. כאן באנדרלכט אני כבר יכול לקחת על עצמי את תפקיד המבוגר האחראי".


המנהל הטכני פרנק ארנסן חשף: "למעשה, נאסרי בכלל לא היה ברשימות שלנו. זה היה נראה בלתי אפשרי בגלל הליגות בהן הוא שיחק, אבל וינסנט הצליח לשכנע אותו להצטרף. אין שום סיכוי שהעסקה הזו לא הייתה יוצאת לפועל ללא קומפאני".

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי