זידאן: "אין לנו בעיית גישה, השחקנים מאמינים"

זינדין זידאן | Mattia Ozbot/Soccrates/Getty Images

לפני אלאבס, מאמן ריאל מדריד התייחס לחוסר היציבות: "רוצים הצגות כמו שהיו בעבר, אבל הרבה דברים השתנו". בנזמה, קרבחאל וראמוס ימשיכו להיעדר. וגם: מי השחקן האהוב על הצרפתי וסוגיית הרכש בינואר

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

אחרי הופעה נפלאה וניצחון חשוב 0:2 על אינטר בליגת האלופות, ריאל מדריד תנסה לקטוע רצף של שני מחזורים ללא ניצחון בליגה הספרדית, כשתארח מחר (שבת) את דפורטיבו אלאבס במסגרת המחזור ה-11. בתקשורת המקומית עסקו היום בתגובה החיובית של הקבוצה "דווקא כשהיא נראתה הכי פגועה", אחרי התבוסה 4:1 נגד ולנסיה לפני שלושה שבועות. בין השאר זכו למחמאות נאצ'ו פרננדס, שמילא בהצלחה את מקומו של סרחיו ראמוס הפצוע, ולוקאס ואסקס שבישל לרודריגו את השער השני במילאנו ובספרד הגדירו כ"רומן ספורטיבי" את היחסים שלו עם זינדין זידאן, עליו נכתב כי יצא המנצח הגדול מהמשחק בסן סירו.

הבלאנקוס ערכו היום את האימון המסכם לקראת המפגש עם אלאבס ובו התברר כי קרבחאל וקארים בנזמה ימשיכו להיעדר גם בשבת. החלוץ, שסובל מבעיית שריר, העדיף שלא לקחת סיכונים על מנת להיות כשיר למשחק נגד שחטאר דונייצק ביום שלישי הקרוב, בעוד המגן הימני, שחזר מפציעה בברך נגד אינטר, לא התאמן היום ויקבל גם הוא מנוחה. מעבר לכך, ראמוס ימשיך להיעדר, וכמוהו גם פדריקו ואלוורדה, אלברו אודריוסולה ולוקה יוביץ'.

לאחר האימון, זידאן התייצב מול המיקרופונים במסיבת העיתונאים ודיבר על חוסר היציבות של ריאל מדריד מתחילת העונה: "אין בעיה של גישה, לפעמים יש כל מיני קשיים ולא תמיד צריך להבין. אם אנחנו עושים את הדברים ביחד, קשה מאוד לנצח אותנו, אבל לשמור על יציבות זה הכי קשה בכדורגל. אנחנו עובדים על זה כל יום, על הריכוז, למרות שיש מעט זמן".

ראמוס ימשיך להיעדר נגד אלאבס | Alex Caparros/Getty Images

על רקע מותו של דייגו מראדונה, הצרפתי נשאל מי השחקן הגדול ביותר בעיניו ולא חשף שם, אך אמר: "לי יש את השחקן האהוב עליי, אבל הבעיה היא שמדברים יותר מדי. איבדנו שחקן שהיה מדהים. פלה, רונאלדו, כולם פנומנים. הוא היה שחקן יחיד במינו וצריך לתמוך במשפחה שלו ובכל האנשים שאוהבים ואהבו אותו".

האם הוא רוצה להתחזק בינואר: "לא אדבר על זה, אני בונה על כל מי שנמצא כאן. אנחנו רק בתחילת העונה ורוצים הצגות כמו שהיו בעבר, אבל הרבה דברים השתנו. הכי חשוב לי לשמור על השחקנים. כששחקן שלי פצוע, אני סובל. ועכשיו זאת תקופה שעם עומס המשחקים שיש, צריך להיזהר".

על כך שהוא תמיד אשם בהפסדים ואיך הוא תמיד מצליח להתאושש: "אין מה להגיד, זה לא ישתנה. כאן בפנים, כשמפסידים כולנו אשמים בכך ואותו הדבר כשמנצחים. מה שאומרים בחוץ לא ישתנה. המפתח הוא להאמין בעצמך ובעבודה. השחקנים מאמינים ואני חיובי מאוד. אני במקום עם ייחוס גבוה ובסוף השמש תמיד תזרח. עם האיכות שיש לנו, אפשר לעשות תוצאות מדהימות. יהיו גם תקופות מסובכות יותר וננסה להתגבר עליהן".

רוצים להמשיך במומנטום. שחקני ריאל חוגגים במילאנו | Valerio Pennicino/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי