דיוויד בלאט הכריז: "רוצה להיות דיפלומט בסוף הקריירה"

דיוויד בלאט
דיוויד בלאט | אוליביה פיטוסי

המאמן הישראלי הראשון ב-NBA ומאמן אולימפיאקוס בהווה, השתתף בוועידת החדשנות החברתית וסיפק אמירה מפתיעה. עוד הוסיף: "חבל שלא עושים מספיק, השחקנים עצמם צריכים לבנות דרך בה ישפיעו"

(גודל טקסט)

דיוויד בלאט, המאמן הישראלי הראשון שאימן ב-NBA, שסיים עונה לא קלה בכלל על הקווים של אולימפיאקוס היוונית (ירדה לליגה השנייה בשל סירובה להופיע לדרבי), השתתף היום בוועידת החדשנות החברתית בירושלים במטרה לדבר על הקשר בין ספורט לתרומה חברתית, וסיפק הצהרה מפתיעה כשסיפר שהוא רוצה להשתלב בחיים הציבוריים בעתיד. מעבר לכך, הביע את צערו על כך שאין מספיק מעורבות חברתית בכדורסל הישראלי.

בתחילת דבריו אמר בלאט: "אני רוצה להיות דיפלומט בסוף הקריירה שלי", והוסיף שהוא בטח לא הזמין את השאלה. בהמשך דיבר על המוערבות החברתית: "בארץ יש תוכנית של המנהלת שדואגת שכל הקבוצות יבואו ויופיעו בפני קבוצות ספורט או מועדונים קטנים על מנת להשפיע על הצטרפות של ילדים לתחום או לספורט בכלל. ניתן לעשות הרבה יותר. אני לא יכול להגיד שעושים מספיק, הייתי אומר שמשתדלים וצריך לעשות יותר".

לדבריו, הכדור נמצא אצל השחקנים: "אני חושב שהשחקנים עצמם, דווקא פה בארץ, דרך ארגון השחקנים למשל, אם הם רצים לקדם את מטרותיהם – יש הרבה ויכוחים על מעמד השחקן – יכולים ללכת בכיוון הזה ולבנות דרך בה יוכלו להשפיע על החברה שלנו. זה גם יעזור להם עוד יותר לקדם את האינטרסים האישיים שלהם".

דיוויד בלאט על הקווים (דני מרון)



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי