הפועל חולון הודיעה: חוזהו של בורדיון הוארך בחודשיים נוספים

פרדריק בורדיון | ברני ארדוב

הגארד שהוחתם על חוזה זמני לפני חודש ימשיך בשורות הסגולים עד סוף ינואר, עם אופציה להארכה עד תום העונה. בראשון: דדאס ושחקניו יארחו את נס ציונה בבלקנית, האוול ופניני ייעדרו

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

הפועל חולון תציין מחר (ראשון) 73 שנים להיווסדות המועדון ולכבוד המאורע, היא תנסה לשמור על מאזן מושלם כשתארח את עירוני נס ציונה במסגרת הליגה הבלקנית. שלשום הסגולים דרסו 50:90 את מכבי הוד השרון בגביע המדינה, אך בליגת העל מצבם פחות מזהיר ואחרי שלושה משחקים, חולון עדיין ללא ניצחון.

המאמן סטפנוס דדאס יחסר את ריצ'ארד האוול הפצוע, שעבר ניתוח ארתרוסקופיה בברכו ביום רביעי האחרון. גם גיא פניני ייעדר, מכיוון שהוא שוהה עם נבחרת ישראל בספרד. מעבר לכך, לרשותו של היווני יעמוד סגל מלא, כולל חמשת הזרים שיירשמו להתמודדות.

בתוך כך, הפועל חולון הודיעה היום כי חוזהו של פרדריק בורדיון הוארך בחודשיים נוספים, עם אופציה להארכה עד תום העונה. השחקן החזיק במספר הצעות מהליגה המקומית ומאירופה, אך החליט בסופו של דבר לקבל את הצעת הסגולים. כזכור, הקבוצה החתימה את הגארד בן ה-29 על חוזה זמני בעקבות פציעתו של יוגב אוחיון, שחזר לפעילות לאחרונה.

לפני המשחק מחר, חולון תכבד בדקת דומיה את זכרו של צביקה גלפרין, שהלך לעולמו בגיל 67 לאחר מאבק במחלה קשה. גלפרין היה ממובילי ומייסדי מחלקת הנוער ובית הספר לכדורסל במועדון, בשנות ה-70'.
לאורך השנים הוא מילא שורה של תפקידים במועדון ולאחר פרישתו, נשאר אוהד הקבוצה והגיע בקביעות למשחקים.

כל הזרים של חולון יעמדו מחר לרשות דדאס | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי